"Антонов" розраховує на міжнародні ринки
Розвиток міжнародної співпраці залишатиметься пріоритетним напрямом діяльності ДП "Антонов".
Про це йдеться у повідомленні прес-служби держпідприємства.
У прес-службі наголошують, що частка бізнесу підприємства за межами України продовжує зростати, і надалі будуть реалізуватися підписані і укладатися нові угоди з Єгиптом, Індією, Іраном, Іраком, Лаосом, Лівією, Об'єднаними Арабськими Еміратами, Китаєм, Туреччиною.
"Нас чекає велика і відповідальна робота. У перспективі - виготовлення 123 лайнерів сімейства Ан-148/-158/-168 для Росії, України, Ірану, Казахстану, Куби, модернізація понад 200 легких транспортних літаків Ан-32 для повітряних флотів Індії, Мексики, Перу, виготовлення близько 100 військово-транспортних літаків Ан-70 для міністерств оборони України і Росії", - цитує прес-служба слова президента та генерального конструктора підприємства Дмитра Ківи.
"Антонов" завершив спорудження першого серійного екземпляра регіонального реактивного літака Ан-148, який в квітні передали експлуатанту - українській авіакомпанії "Аеросвіт".
У планах підприємства на 2010 рік - виготовлення ще 4 таких літаків, а також постачання крил у рамках коопераційної схеми із споруди Ан-148 на ВАТ "Воронізьке Літакобудівне Товариство".
Продовжиться також спорудження 6 легких транспортних літаків Ан-32 для постачання до Іраку.
На замовлення Міністерства оборони України виготовляються 2 військово-транспортні літаки Ан-70, зазначається у повідомленні.
"Важливою подією стало підписання протоколу, згідно з яким Росія і Україна продовжують спільну роботу із створення і проведення випробувань Ан-70 і його модифікацій. Зараз літак модернізують і готують до завершального етапу державних випробувань", - повідомляє прес-служба підприємства.
Керівництво ДП "Антонов" відзначає також важливість програми тіснішої інтеграції з авіапромом Росії.
Зокрема, опрацьовується питання про створення спільного центру закупівель комплектуючих, продажу і післяпродажного обслуговування літаків "Ан".
"Для просування будь-якого продукту на ринок необхідно забезпечити його своєчасне виготовлення і постачання замовникові у чіткій відповідності з контрактом. Тому велика увага приділятиметься налагодженню ритмічного серійного виробництва літаків і створенню потужної системи післяпродажного обслуговування літаків "Ан".
Відповідні переговори ведуться сьогодні як на рівні промислових підприємств, так і вищих урядових структур різних країн", - повідомляє прес-служба.
Як відомо, 2009 року до "Антонова" (до 5 лютого 2010 року - Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К.Антонова) приєднали Київський Авіаційний завод "Авіант", який отримав статус філії держпідприємства і назву "Серійний завод "Антонов".