Procter&Gamble торгує шампунями і памперсами через інтернет
Procter&Gamble (P&G), найбільший в світі виробник споживчих товарів, вперше почала продавати свою продукцію безпосередньо американським споживачам через інтернет-магазин eStore.
Через eStore будуть продаватися шампунь Pantene, товари для дітей під брендом Pampers, бритви Gillette, креми Olay та інша продукція P&G, пише газета "Ведомости".
У магазині доступні чоловіча і жіноча косметика, товари для здоров'я та дитячі товари, корми для тварин та товари для дому.
eStore, зокрема, пропонує косметику CoverGirl, миючі засоби Tide і зубну пасту Crest, що робить його прямим конкурентом сайтів електронної торгівлі, якими керують працюючі з P&G рітейлери, в тому числі Walmart.
Крім традиційних рітейлерів, які перебираються в онлайн, сайт буде конкурувати і з торговцями, що працюють тільки в онлайні, чий приклад наочно показує, що споживачі раді купити підгузники і рідину для миття посуду через інтернет: Amazon, Drugstore.com і Diapers.com.
P&G стверджує, що нова ініціатива являє собою прямий виклик підприємствам роздрібної торгівлі, і описує її як "живу навчальну лабораторію", яка "допоможе слухати, вчитися та співпрацювати з онлайн-торговцями".
Гендиректор P&G Боб Макдональд говорив в інтерв'ю Financial Times в кінці 2009 року: "Я не відчуваю необхідності того, щоб кожна річ продавалася через роздрібного торговця. Ми хочемо максимізувати наші продажі через роздрібну торгівлю, але ми також хочемо бути там, де споживач хоче купувати".
На магазині P&G не зупиниться: компанія хоче сприяти просуванню своїх товарів через соціальні мережі, в тому числі Facebook.
На сторінці Facebook про Pantene вже зареєстровано більше 300 000 користувачів. Соціальна мережа дозволить їм купувати продукцію за спецпропозиціями.