Тимошенко розповіла про невідому угоду Януковича-Медведєва
Під час переговорів президентів України та Росії у Харкові була підписана угода про створення спільного підприємства у авіаційній галузі.
Про це заявила лідер БЮТ Юлія Тимошенко в ефірі "Шустер Live".
"Як так могло статися, що в Харкові, під час переговорів, ніхто не знав в Україні, що підписана ще одна угода?", - запитала вона.
Посилаючись на слова мера Запоріжжя, Тимошенко повідомила, що "під час харківських переговорів був підписаний ще документ про створення спільного підприємства в авіаційні промисловості".
"Це вже інший порядок. Нам авіатори наші передали контракти, що підписали і що запропонували", - зазначила лідер БЮТ.
"Ми з вами маємо АНТК ім. Антонова, маємо таке конструкторське бюро, як "Івченко-прогрес". Це потужний інтелектуальний центр, який може проектувати літаки, який може найкращі двигуни проектувати", - розповіла вона.
"Укладається угода, де ми нашу інтелектуальну власність передаємо у якесь невідоме спільне підприємство, де 51% буде належати не Україні, і де керівником наглядової ради, як в угоді передбачено, буде людина з іншої держави", - сказала Тимошенко.
Як повідомлялося, раніше у ЗМІ з'явилася інформація, що російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і українське "Антонов" домовилися про створення керуючої компанії, яка займатиметься розширенням спільного виробництва літаків Ан-140, Ан-148. Ан-124 "Руслан", а також розробкою та проведенням маркетингової політики.
Проект документа передбачає обрання керівника спостережної ради ДП "Антонов" з числа громадян Російської Федерації, обрання керівника підприємства з числа громадян України.
Також уряд Російської Федерації пропонує Україні передати 50% +1 акцію державного підприємства "Антонов" у власність ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" в обмін на акції додаткової емісії "Об'єднаної авіабудівної корпорації".
Згодом віце-прем'єр Сергій Тігіпко заявив, що Україна не віддасть своє авіабудування Росії в обмін на дешевий газ.
Як відомо, створений в 2008 році "Антонов" є держхолдингом, який не може створювати ніяких спільних підприємств.
На сьогоднішні до нього входять конструкторське бюро "Антонов", серійний завод "Антонов", 410-й завод цивільної авіації, Харківський авіазавод.
У грудні 2008 року уряд України прийняв рішення реформувати авіаційну промисловість, об'єднавши підприємства, спочатку в 2010 році акціоновавши їх.