Термінали iBox знову запрацювали
ТОВ "Айбокс" почало перераховувати кошти приватних клієнтів, затримані в результаті події 28 січня збою в системі платіжних терміналів iBox.
Про це пише газета "Дело" з посиланням на офіційний лист компанії приватним клієнтам, поширений упонеділок.
Згідно з повідомленням, за період з 5 по 7 лютого інформація про платежі клієнтів була направлена всім українським операторам мобільного зв'язку, крім ВАТ "Укртелеком", столичним інтернет-провайдерам IPnet і BATYEVKA, телекомунікаційній групі Vega, ЗАТ "Воля-Кабель", Альфа-Банку, СК "Альфа-Страхування", косметичній компанії Avon, "Українській національній лотереї", Приватбанку, АТ "Хоум Кредит Банк", "ПроФінБанку, ВіЕйБі Банку, платіжній системі WebMoney.
Компанія чекає зарахування платежів на особові рахунки абонентів протягом понеділка.
Як повідомлялося, проблеми в роботі мережі iBox були зафіксовані в кінці минулого тижня.
З четверга платежі, які проводяться через термінали, перестали доходити до кінцевих одержувачів, а вже у п'ятницю термінали були відключені.
За офіційною версією компанії, причиною збою, усунути який вона обіцяла до 8 лютого, став перехід на нову процесингову систему.