Nestlé купує виробника "Мівіни"
Швейцарська фірма Nestlé SA, найбільший у світі виробник продуктів харчування і напоїв оголосила про придбання ТОВ "Техноком", лідера українського ринку продуктів швидкого приготування і приправ під торговою маркою "Мівіна".
Про це пише газета "Дело".
Як пояснюють у компанії-покупці, придбання "Технокома" дозволить Nestlé розширити своє кулінарне портфоліо і зміцнити присутність компанії в одному з найбільш швидко зростаючих сегментів українського продовольчого ринку.
"Це придбання дозволить нам створити міцну промислову та комерційну платформу на сході України. Раніше Nestlé в Україні придбала два підприємства в західному регіоні - у Львові та на Волині. Я радий вітати всіх працівників "Технокома" у складі групи компаній Nestlé. Ми будемо разом працювати над подальшим розвиток ТМ "Мівіна" в Україні" - сказав генеральний директор Nestlé в Україні Бруно Ле Сікле.
За його словами, завдяки розвинутій та ефективній системі логістики та дистрибуції Nestlé в Європі, продукція ТМ "Мівіна" стане більш доступною для покупців, особливо - у країнах Центральної та Східної Європи.
Інтеграція широкого асортименту кулінарної продукції ТМ "Мівіна" в портфоліо Nestlé зміцнить курс компанії на виробництво продуктів економ-класу - споживач отримає продукти харчування високої якості за доступними цінами.
ТОВ "Техноком" було засновано в 1993 році і має два заводи в Харкові. Компанія з оборотом 100 млн. доларів на рік, в якій працює 1,900 тис. співробітників, експортує свою продукцію в 20 країн світу, включаючи Росію, країни Балтії, Угорщини, Німеччини, Ізраїлю, Польщі та Румунії.
Компанія значно наростила частку після покупки в кінці 2007 року свого основного конкурента - компанії "КБГ Фудс Трейдинг", яка виробляє продукцію під ТМ "Домашній обід" і "Апетит".
Nestlé є найбільшим виробником продуктів харчування у світі. Сьогодні Nestlé належить 511 фабрик у 87 країнах світу. Компанія нараховує 280 тис. співробітників.
Nestlé працює в Україні 15 років. В Україні компанія розвиває міжнародні бренди Nescafé, Nesquik, Nuts, Kit Kat і локальні бренди "Торчин" і "Світоч".
У 1998 році компанія придбала контрольний пакет ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика Світоч". Наприкінці 2003 року компанія придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдинг" (ТМ "Торчин").
Обсяг продажів Nestlé в Україні в 2009 році склав 3,122 млрд. гривень, продемонструвавши зростання на 16,2%
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"