Мінтранс готовий рятувати Дунайське пароплавство від дефолту
Міністерство транспорту та зв'язку розглядає можливість тимчасової фінансової підтримки ВАТ "Українське Дунайське пароплавство" до моменту вирішення питання про списання застарілих судів, які не виконують рейси.
Про це повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку, передає агентство "Інтерфакс-Україна".
В даний час законодавство України не дозволяє приватизувати майно компанії, що, у свою чергу, позбавляє її можливості списати застарілий флот.
"Виходячи з цього, питання списання майна буде розглянуте відразу ж після отримання роз'яснень Міністерства юстиції з цього приводу", - говориться в прес-релізі.
Як повідомлялося, раніше керівництво УДП неодноразово зверталося до Мінтрансзв'язку з вимогою списати застарілий флот, тому що фінансові втрати від його змісту в 2009 році досягли 40 млн. грн.
ВАТ УДП здійснює понад 30% транспортних перевезень по Дунаю. Флот компанії налічує майже 400 самохідних і несамохідних річкових і 30 морських судів.
Основу дунайських перевезень флоту УДП складає українська металургійна сировина, що постачається для різних споживачів у придунайських країнах.
Основними клієнтами УДП виступають підконтрольна українському бізнесменові Костянтину Жеваго гірничорудна компанія Ferrexpo і австрійська транспортна компанія Danube Shipping Management Service GmbH (DSMS).
За підсумками 2009 року УДП скоротило обсяги перевезення вантажів на 46,6% в порівнянні з 2008 роком - до 1,61 млн. тонн.