Знайти роботу буде ще складніше
У січні в Інтернеті було розміщено в 1,7 рази більше вакансій, ніж у грудні, але знайти роботу при цьому не стало легше.
При цьому держава знайшлf спосіб заощадити на звільнених співробітниках, пише видання "Дело".
В першій половині січня ринок праці не виявляв особливої активності. У період з 20 грудня по 7 січня нові резюме або вакансії практично не публікувалися. Ситуація помітно пожвавилася після свят, до кінця місяця.
Однак більшість вакансій заявлялось роботодавцями з метою прозондувати грунт або оновити власну базу претендентів. Найбільш складно у січні було знайти роботу логистам, секретарям і маркетологам.
На відміну від грудня, січень ознаменувався зростанням кількості пропозицій з роботи практично за всіма напрямками. Однак фахівці ринку не поспішають розцінювати цю тенденцію як сигнал до виходу з кризи.
Швидше можна говорити про те, що роботодавці свідомо виставляють "неживі" пропозиції по роботі, щоб скласти базу потенційних працівників або знайти фахівців подешевле.
"Спеціалісти по кадрам деяких компаній не приховують того факту, що, публікуючи вакансії, формують кадровий резерв, інформуючи про вакансії, які не є відкритими в даний момент", - розповідає Тетяна Топчій, директор з маркетингу та PR HeadHunter Україна.
Незважаючи на зростання пропозицій, у січні збереглася динаміка відриву у співвідношенні між кількістю розміщених вакансій і резюме.
По багатьом вакансіям кількість резюме в кілька разів перевищує кількість пропозицій роботи. Зацікавленість є у висококваліфікованих фахівцях. Попиту на персонал з досвідом роботи 1-3 року практично немає.
Як зазначає Топчій, в середньому кількість відгуків на одну вакансію в січні склало 33 людини. У жовтні на одну пропозицію відгукувалося вдвічі менше - 16.
"За деякими професійним спрямуванням, наприклад, маркетингу, середня кількість відгуків на одну пропозицію може досягати і 150", - стверджує Топчий.
Велика кількість безробітних маркетологів і журналістів представники рекрутингових компаній пояснюють зниженням продажів на рекламному ринку.
Як зазначає PR-менеджер компанії "УкрНет" Микола Тимошенко, наслідком зниження рекламної активності стали масові скорочення на телебаченні, в пресі і рекламних агентствах.
Через скорочення рекламних бюджетів багато ЗМІ скоротили штат, а деякі медіа закрилися зовсім.