Українська правда

В "Укрзалізниці " спостерігаються системні порушення

12 червня 2008, 11:54

Подання міністра транспорту Йосипа Вінського про звільнення голови "Укрзалізниці" Василя Мельничука на засіданні Кабміну в середу не було розглянуто.

Про це розповів міністр Кабінету міністрів Петро Крупко, який курирує кадрові питання, повідомляє "Дело".

"Я ніяких документів щодо звільнення керівника "Укрзалізниці" не бачив. І, відповідно, на Кабміні ці питання не розглядалися", - сказав міністр.

Водночас, за інформацією джерела у Верховній Раді, звільнення голови "Укрзалізниці" блокують депутати від БЮТ, що мають свої інтереси в транспортній галузі.

У Мінтрансі підставою для звільнення Мельничука називають висновки Контрольно-ревізійного управління Міністерства транспорту.

"Перевірка КРУ показала системні порушення в діяльності "Укрзалізниці", пов'язані з закупівлями, неоформленням вантажів", - повідомили в прес-службі Мінтрансу.

При цьому перевірка КРУ почалася вже після того, як Вінський заявив в одному з інтерв'ю про свій намір звільнити голову "Укрзалізниці". У самій держкомпанії ситуацію зі звільненням голови коментувати відмовляються.

Однією з причин конфлікту між Вінським і Мельничуком депутати називають наказ Мінтрансу, виданий у квітні 2008 року.

Відповідно до документу, Мінтранс забирає в "Укрзалізниці" більше 100 великих об'єктів, серед яких - спеціалізовані залізничні оператори "Укррефтранс" і "Укрспецвагон", підприємство матеріально-технічного забезпечення "Укрзалізнопостач".

Мельничук не став виконувати цей наказ, вирішивши, що це призведе до руйнування залізниці.

Один з депутатів від БЮТ на правах анонімності заявив, що прем'єр-міністр за результатами зустрічі з профспілками підписала протокол з розпорядженням Вінському зупинити дію наказу.

"Для того, щоб таке рішення було законним, необхідно створити комісію, погоджувати його прийняття з Мінфіном, Мінекономіки, Фондом держмайна", - запевняє депутат.

За його словами, цей наказ вже опротестовано прокуратурою і припинено ухвалою суду.

"Причина тієї боротьби, що сьогодні ведеться за "Укрзалізницю" у тому, що в керівництва галузі різні погляди на її розвиток", - пояснює голова комітету ВР з питань транспорту і зв'язку Володимир Козак.