Мінтранс визначає напрямки розвитку автотранспорту
Автомобільний транспорт України має вимагає новий системний підхід до визначення стратегічних напрямків розвитку.
Про це заявив заступник Міністра транспорту і зв'язку директор Державного департаменту автомобільного транспорту Леонід Сергієнко.
Як повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку, Сергієнко відзначив, що розвиток автотранспорту не має системного характеру і проходить складніше, ніж 15-20 років тому.
"На жаль, катастрофи з автобусами показують, що органи державного керування й контролю на автомобільному транспорті... не відповідають повною мірою вимогам чинного законодавства - забезпечити збереження життя і здоров'я людей під час надання послуг з пасажирських перевезень", - підкреслив заступник міністра.
За його словами, повною мірою не вдалося перебороти негативні тенденції на пасажирському транспорті після приватизації транспорту загального користування.
У той же час Сергієнко відзначив, що для поліпшення існуючої ситуації підготовлений проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку до рейсового забезпечення безпеки послуг з перевезення пасажирів автобусами і внесення змін у деякі постанови Кабінету Міністрів України".
В ньому визначені функції комплексного (базового) підприємства, його права, обов'язки й порядок атестації.
Нагадаємо, на даний момент на ринку транспортних послуг в Україні діє 87,2 тисяч ліцензованих перевізників, які використовують більше 281 тисячі транспортних засобів.
Мінтрансзв'язку забезпечує державний контроль над роботою перевізників: 23 тис. пасажирських, 13,7 тис. таксі й 44 тис. автомобілів, що здійснюють вантажопасажирські перевезення.
У тому числі контролюється діяльність більше 11,5 тис. міжнародних перевізників, що використовують 49,6 тис. пасажирських транспортних засобів.