В ЄС рекламістам заборонили вводити в оману споживачів
У Євросоюзі з 12 грудня вступила в силу директива, згідно з якою на території цієї регіональної організації забороняється реклама, що вводить в оману споживачів, а також "безкоштовні" торгові пропозиції та спонукання клієнтів до здійснення покупки.
За словами представника прес-служби Єврокомісії, директива визначає так званий чорний список із 30 заборонених до застосування торгових прийомів для заманювання потенційних клієнтів, які розповсюджуються також на інтернет-ЗМІ й електронну торгівлю.
Право визначати покарання для порушників директиви про недобросовісну рекламу та методи торгівлі Єврокомісія надала урядам країн - членів ЄС.
Раніше повідомлялося про те, що Європарламент остаточно схвалив нову версію директиви Телебачення без кордонів, перший варіант якої з’явився в 1989 році. Він припускає збільшення кількості реклами на ТБ.