"PepsiCo" розділять на три частини
Американська компанія "PepsiCo" оголосила про свою реорганізацію, під час якої її розділять на три частини.
Перший підрозділ займеться продажами напоїв у США, другий - продажами продуктів харчування в США і Латинській Америці, а третій буде продавати напої і продукти у всіх інших країнах світу, повідомляє "Reuters".
Зараз у другого за величиною виробника напоїв, що поступається тільки "Coca-Cola", два підрозділи: один займається операціями в США, другий - операціями "PepsiCo" на міжнародних ринках.
Аналітики вважають, що передання операцій у Латинській Америці від міжнародного підрозділу до північноамериканського свідчить про бажання "PepsiCo" ввести єдину маркетингову стратегію щодо споживачів, які спілкуються іспанською, як у Латинській Америці, так і в США.
"PepsiCo" заснована в 1965 році, випускає прохолодні напої, соки, закуски й інші продукти харчування. У 2006 році виторг компанії становив 35,1 мільярда доларів, чистий прибуток - 5,1 мільярда.
Як повідомлялося, у червні 2007 року "PepsiAmericas" і "PepsiCo" спільно купили українського виробника соків "Сандору" за 542 млн доларів.