На пивному ринку України з'явився новий гравець
Чотири українські регіональні виробники пива - Запорізький, Мелітопольский, Лисичанський і Криворізький пивзаводи - вирішили об'єднатися в АТ "Українська пивна група".
Уже до 2009 року група має намір зайняти 5% вітчизняного ринку. Про це під час прес-конференції повідомив генеральний директор групи Сергій Анпілогов.
Як передає Лігабізнесінформ, Анпілогов пояснив, що однією із цілей створення групи є консолідація зусиль малих підприємств пивного ринку.
"Сьогодні ситуація має такий вигляд: обсяги виробництва й реалізації не дозволяють малим підприємствам брати активну участь на пивному ринку України, конкурувати з більшими гравцями", - сказав він.
При цьому Анпілогов сподівається, що до групи увійдуть як співзасновники ще кілька локальних пивзаводів.
"Готуються пропозиції Ніжинському й Бердичеському пивзаводам, також аналогічні пропозиції одержать підприємства з Хмельницької та Львівської областей", - сказав гендиректор компанії.
За словами генерального директора ЗАТ "Укрпиво" Галини Коренькової, на сьогодні група займає 0,4% за обсягами виробництва й присутності на пивному ринку України.
У той же час у намірах компанії - зайняти найближчим часом 5% ринку. Портфель брендів новоствореної групи включає ТМ "Душа пивовара", "Запорізька Січ" та Metzler.
Нагадаємо, на пивному ринку України існує жорстка конкуренція. Левову частину - 96% - займають чотири провідні групи, і тільки 4,1% - невеликі підприємства, причому цей показник щорічно знижується.
За даними "Укрпива", більше 36% ринку належить САН "Інтербрю Україна", більше 34% - "Оболоні", майже 20% - "BBH Україна", близько 8% - групі компаній "Сармат".
Ємність українського пивного ринку становить близько 230 млн дал.