Українці опановують павутину і все менше шукають розваг
Кількість користувачів інтернету в Україні у третьому кварталі 2007 року зросла до 21% населення у віці від 15 до 59 років та становила 6,5 млн осіб.
Про це свідчать результати регулярного дослідження ринків телекомунікаційних послуг, яке здійснює компанія GfK Ukraine.
Згідно з інформацією компанії, частіше за все українці використовують інтернет як засіб спілкування та джерело інформації про послуги та товари.
У третьому кварталі 2007 року регулярний доступ до інтернету мали 16% населення України у віці від 15 до 59 років (приблизно 5,4 млн осіб). Це на 3% більше, ніж у 2006 році.
Вдома інтернетом користувалися 10% населення у порівнянні з 7% у 2006 році. Кількість людей, які користувалися мережею в офісі, залишилася на рівні 2006 року та дорівнює 8%.
Одночасно зросла частка людей, які користувалися інтернетом у інтернет-кафе: із 3% у 2006 році до 5% у третьому кварталі 2007 року.
Протягом 2007 року майже в 1,5 рази збільшилася кількість людей, які мають доступ до інтернету вдома в містах із населенням понад 100 тисяч.
Якщо в 2006 році лише 6% населення мали доступ до мережі вдома у містах із населенням 101-500 тисяч і 15% у містах із населенням понад 500 тисяч, то у третьому кварталі цього року ці показники зросли до 12% та 19%, відповідно.
Компанія відзначає, що демографічні характеристики користувачів інтернету в Україні залишаються без змін протягом останніх трьох років. Найбільш активними регулярними користувачами є чоловіки (58%).
Частіше за інших до інтернету звертаються представники вікової групи 20-29 років (39% регулярних користувачів). Активніше стали опановувати мережу люди у віці 40-49 років (15% у 2007 році порівняно з 12% у 2006 році).
Молоді спеціалісти (люди у віці до 40 років), які отримують доступ до інтернету на роботі, становлять приблизно 37% усіх регулярних користувачів мережі. Студенти та школярі становлять 33% усіх регулярних користувачів інтернету.
Протягом третього кварталу 2007 року переважно інтернет використовували як засіб спілкування (електронна пошта – 49% регулярних користувачів). Для 35% регулярних користувачів інтернет є джерелом інформації про товари та послуги, для 33% – навчальної інформації.
Одночасно у третьому кварталі 2007 року дещо зменшилося значення інтернету як джерела розваг: 26% регулярних користувачів скачували музику та фільми, тоді як у 2006 році таких було 29%. Розважальні веб-сторінки відвідували 18% регулярних користувачів, порівняно із 25% у 2006 році.
Роботу за допомогою інтернету шукали 8% регулярних користувачів. 4% користувачів наважилися зробити покупку через мережу.