МТС пояснює скорочення абонентської бази
Оператор мобільного зв'язку компанія "Український мобільний зв'язок" (бренд МТС) пояснює скорочення абонентської бази, яке спостерігається у вересні, списанням неактивних абонентів віртуального молодіжного оператора JEANS.
Про це повідомила прес-служба оператора.
"Кількість абонентів МТС стабільно зростає, як у контрактному сегменті, так і в сегменті передоплати. Незначне зниження кількості абонентів у вересні викликано списанням так званих абонентів-мовчунів з бази молодіжного оператора JEANS", - сказав провідний експерт зі зв'язків із громадськістю оператора Віталій Мухін.
Зокрема, це абоненти, які були підключені в результаті різних промо-акцій JEANS з іншими партнерами, а також під час різних свят.
За даними МТС, порівняно з минулим роком кількість контрактних абонентів і абонентів передоплати збільшилося практично на 20%.
Як повідомлялося, у вересні кількість абонентів МТС скоротилася порівняно з серпнем на 0,17%, або на 34,132 тис. чоловік до 19,906 млн.
Таким чином, в оператора повторно спостерігається незначний відтік абонентів, який спостерігався протягом трьох місяців із квітня до червня.
2006 "Український мобільний зв'язок" закінчила із чистим прибутком 375 млн. доларів, збільшивши дохід на 24% до 1,49 млрд. доларів порівняно з 2005 роком (крім взаєморозрахунків між компаніями в розмірі 10,6 млн. доларів).
100% "Українського мобільного зв'язку" належить компанії МТС (Росія).