"Хортиця" вимагає повної заборони реклами алкоголю
Власник торгової марки Хортиця Євгеній Черняк вважає за необхідне повністю заборонити рекламу алкогольної продукції, зокрема пива та слабоалкогольних напоїв, а також торгових марок, під якими проводиться алкогольна продукція.
Про це він сказав на прес-конференції в Одесі.
"Хочу офіційно заявити, що позиція торгової марки Хортиця в Україні - повністю заборонити алкогольну рекламу. Ми зараз збираємося виступити з такою ініціативою", - сказав він.
При цьому він підкреслив, що така реклама повинна бути заборонена на всіх рекламних носіях, уточнивши також, що ця заборона повинна стосуватися не тільки міцного алкоголю, але й пива, а також слабоалкогольних напоїв.
При цьому він наголосив на необхідності заборони не тільки реклами алкоголю, але й реклами іншої продукції, яка випускається під тими ж торговими марками, під якими й алкогольна продукція.
"Однозначно, щоб не було просто заборони алкоголю, а під алкогольними торговими марками випускалася й рекламувалася інша продукція ", - підкреслив він.
На думку Черняка, великі виробники алкоголю підтримають цю ініціативу.
"Гірше буде всім, і ми до цього готові. Але всі будуть поставлені в рівні умови", - сказав при цьому власник Хортиці.
Голова ради директорів групи компаній Союз-Віктан Андрій Охлопков сказав, що наразі на рівні Асоціації Союз оптовиків і виробників алкоголю й тютюну (СОВАТ) ніяких переговорів про ініціативи із заборони реклами алкоголю не ведуться.
"До нас із цього питання поки ніхто не звертався", - сказав він.