Ан-148 не несе загрози російським літакобудівникам - російський міністр
Міністр транспорту Росії Ігорь Лівітін вважає, що придбання державною транспортною компанією "Росія" літаків Ан-148 не несе загрози російським виробникам літаків.
Про це він повідомив журналістам на міжнародному авіаційно-космічному салоні "МАКС-2007" у Жуковському (Росія).
"Сьогодні Росія потребує 850 літаків, і до 2012 року ми плануємо закупити 450 лайнерів. Російський ринок найцікавіший за кількістю необхідних літаків. Тому конкуренції на ринку як такої зараз немає", - сказав міністр.
Порівнюючи Ан-148 з російськими аналогами, генеральний директор лізингової компанії "Ільюшин Фінанс Ко" Олександр Рубцов заявив, що російський літак конструкторського бюро ім. Сухого, на відміну від української розробки, використовується для аеродромів з комфортними умовами.
"Він (Ан-148) може сідати й на ґрунт, і на нормальну смугу. Ан-148 - справжній регіональний літак", - сказав він.
Зі слів генерального конструктора АНТК ім. Антонова Дмитра Ківи, Ан-148 повністю відповідає західним стандартам безпеки й технічних вимог.
Він також додав, що незважаючи на те, що контракт укладений на літаки Воронезького виробництва, а не українського, певна частина прибутку з укладеного контракту надійде в Україну, оскільки розробником Ан-148 є АНТК ім. Антонова.
Як повідомляло агентство, державна транспортна компанія "Росія" має намір придбати 12 літаків Ан-148.
Контракт на поставку літаків підписаний із лізинговою компанією "Ільюшин Фінанс Ко." (Росія).
Літаки будуть вироблятися у Воронезькому літакобудівному об'єднанні (Росія), при збиранні будуть використовуватися українські комплектуючі.