МТС почне продавати нові тарифні пакети з 25 липня
Оператор мобільного зв'язку компанія "Український мобільний зв'язок" (бренд МТС) має намір почати продавати нові тарифні пакети для підключення контрактних і корпоративних абонентів, абонентів передоплаченого сервісу з 25 липня.
Про це повідомив начальник відділу зі зв'язків з громадськістю УМЗ Вікторія Рубан.
З її слів абонентам буде запропоновано 3 нові тарифні лінійки.
25 липня старий бренд буде замінений на МТС практично у всіх фірмових салонах-магазинах оператора, call-центрі, дилерських точках і рекламних носіях.
У той же час Рубан зазначила, що 100% заміна бренду в дилерській мережі навряд чи можлива у зв'язку з багатьма технічними й практичними факторами.
Також будуть представлені нові сайт і wap-портал компанії www.mtc.com.ua і wap.mtc.com.ua.
Нагадаємо, 17 липня МТС ввела два корпоративних тарифи " GPRS-Корпоративна мережа Unlimited" і " GPRS-Корпоративна мережа 20+1".
9 липня МТС запустила інформаційно-іміджеву рекламну кампанію й почала продавати перший тарифний план " МТС-турист" в Одесі, Херсоні, Миколаєві й Криму.
6 липня "Український мобільний зв'язок" змінила бренд UMC на МТС.
У червні кількість абонентів УМЗ скоротилася порівняно з травнем на 3%, або на 0,61 млн. чоловік до 19,81 млн.
2006 УМЗ закінчила із чистим прибутком 375 млн. доларів, збільшивши дохід на 24% до 1,49 млрд. доларів порівняно з 2005 роком (крім взаєморозрахунків між компаніями в розмірі 10,6 млн. доларів).