З українськими вірусами боротиметься японська компанія
Найбільший виробник антивірусних рішень компанія Trend Micro (Японія) має намір зайняти 23-24% ринку антивірусного програмного забезпечення в Україні до 2008.
Про це на прес-конференції повідомив регіональний директор Trend Micro у Східній Європі Ойген Пауль.
За даними Trend Micro, в 2006 році антивірусний ринок України збільшився порівняно з 2005 на 62,8%, або $2,7 млн., до $7 млн.
Збільшення частки Trend Micro планує за рахунок більш високого темпу зростання бізнесу компанії, ніж темпи зростання самого ринку безпеки контенту та контролю загроз, збільшення частки продажів у корпоративному сегменті та сегменті середнього бізнесу і збільшення частки присутності в малому бізнесі та персональному сегменті.
Основні конкуренти компанії на антивірусному українському ринку: компанії Kaspersky Lab (займає 26% антивірусного ринку в сегменті персональних користувачів, малого та середнього бізнесу) і Symantec (22% антивірусного ринку в корпоративному сегменті).
На сьогодні Trend Micro займає 3 місце на ринку із часткою близько 20% за рахунок корпоративних клієнтів.
За словами Пауля, за даними аналітичної компанії IDC, що спеціалізується на дослідженнях у сфері інформаційних технологій, антивірусний ринок України активно формувався протягом останніх п'яти років і з 2000 року спостерігався щорічний приріст 30-40% ринку (10-20% - в 2004 й 2005) і до 2010 року обсяг ринку подвоїться.
Як повідомляло агентство, найбільший виробник антивірусних рішень компанія Trend Micro (Японія) вирішила відкрити торговельне представництво в Україні 1 серпня.
Trend Micro заснована в 1998 році і є найбільшим виробником рішень для антивірусного захисту та рішень із забезпечення інформаційної безпеки.
Дохід компанії в 2006 році становив $194,95 млн.