Новий гендиректор UMC росіянин Павловскій розповів про плани компанії
В ексклюзивному інтерв’ю українському тижневику журналові "Коррєспондєнт" новий генеральний директор UMC Павєл Павловскій розповів про своє бачення розвитку компанії, а також про особливості українських абонентів.
"Ми будемо намагатися дати нашим абонентам усе найкраще - інноваційні послуги, першокласне обслуговування і гарну цінову пропозицію. Україна вже не відстає від Європи у виборі послуг. Зараз тільки третє покоління, на жаль, у цій країні відстало", - відповів Павловскій на питання про те, що отримають абоненти в результаті нової стратегії компанії.
За словами нового гендиректора UMC, в Україні загальний час користування істотно нижчий середнього російського.
"Здається, що в людей тут більша потреба в спілкуванні по телефону, але вона повною мірою не реалізована. Напевно, це можна пояснити в основному економічними факторами. 100, 150, 170 хвилин на користувача все-таки мало, особливо при такому рівні цін. Адже тарифи на мобільний зв’язок в Україні дійсно низькі. І от що прикро, і чому ця цінова конкуренція заводить нас у глухий кут, - тому що при падінні цін ми в Росії бачили збільшення користування. А тут ціна стає нижча, а людина не говорить більше" , - розповів Павловскій.