UMC та "Київстар" будуть відповідати на БУДЬ-ЯКІ питання по SMS
Оператори мобільного зв'язку UMC та "Київстар" запровадили довідкову SMS-послугу "Експертна довідка KVEST 7407", розроблену й впроваджену компанією "Європрилад" з 19 березня.
Відповідно до повідомлення "Європриладу", абонент може поставити запитання на різні теми (фактичні, пізнавальні) і гарантовано одержати відповідь.
Залежно від складності питання, абоненти одержують до 4 SMS-повідомлень (до 640 латинських символів) з відповіддю протягом 2-10 хвилин.
Вартість послуги - 4 гривні за 1 SMS-повідомлення з питанням. За словами комерційного директора "Європриладу" Сергія Колесника, компанія має намір на початку травня запропонувати операторові "Астеліт", який володіє мобільним брендом life:), також увести послугу.
Він також відзначив, що послуга особливо зручна для абонентів, що не мають постійного доступу до мережі Інтернет.
"Якщо є питання - абонент завжди одержить відповідь", - сказав Колесник.
Компанія "Європрилад" зареєстрована у формі приватного підприємства й займається розробкою й впровадженням інноваційних мобільних сервісів.
Корреспондент.нет з посиланням на "Українські новини".