Виробник шоколадок Mars врятує дітей від ожиріння
Один з найбільших виробників шоколаду компанія Mars має намір відмовитися від реклами, орієнтованої на дітей молодше 12 років.
У такий спосіб Mars відреагувала на заяви про можливий зв'язок між рекламою шоколаду й ожирінням серед дітей, пише газета The Independent.
Як розповіли в компанії, документи з відповідною інформацією Mars направила в Європейську комісію. У результаті під обмеження потрапить вся реклама, включаючи онлайнову.
Раніше компанія вже вводила подібні заходи у відношенні дітей молодше шести років. Крім того, Mars зобов'язалася друкувати на обгортці продуктів інформацію про калорійність товару.
Останнім часом проблема дитячого ожиріння стоїть найбільше гостро перед країнами Західної Європи й США. Транснаціональні компанії прагнуть показати себе як активних борців за дитяче здоров'я.
Приміром, у жовтні минулого року Walt Disney ввела обмеження на калорійність у продуктах харчування, які продаються під її брендом, і відмовилася продовжити договір про взаємну рекламу з корпорацією McDonald's.