В київському метрополітені – еротичний скандал
Національна комісія з питань захисту суспільної моралі України заборонила рекламу нижньої білизни в Київському метрополітені, як продукцію еротичного характеру. Про це повідомила на прес-конференції у вівторок у Києві автор рекламної стратегії нижньої білизни "A jour" Марина Морозова.
За її словами, співробітники Нацкомісії, не зважаючи на численні прохання з боку будинку модної білизни "A jour", не надали критерії, яких зобов'язані дотримуватися виробники реклами, щоб не порушувати законодавство.
У свою чергу, адвокат , що представляє інтереси будинку "A jour" фірми "Паритет" Борис Даневич вважає, що діючі норми закону про захист суспільної моралі є недостатньо чіткими й конкретними, що істотно ускладнює їхнє застосування й відкриває широкі можливості для неоднозначного тлумачення.
Представники торгового дому відзначили, що альтернативна експертиза реклами була проведена Всеукраїнською рекламною коаліцією, що дійшла висновку, що в змісті макетів відсутні зображення сексуально-еротичного характеру й експертна комісія не бачить у змісті макетів порушень закону України про захист суспільної моралі.
Відповідно до висновку Нацкомісії "реклама жіночої білизни фірми "A jour" є продукцією еротичного характеру й може бути дозволена для поширення на території України тільки з огляду на обмеження, передбачені чинним законодавством".