life:) дозволить відстежити напрямок, тривалість і вартість кожного дзвінка
Компанія "Астеліт" і її ТМ life:) запроваджують нову послугу для індивідуальних і корпоративних абонентів - "Деталізований рахунок".
Дана послуга дозволяє одержати детальну інформацію про здійснені дзвінки (напрямок, тривалість і вартість кожного дзвінка) і про всі оплачені сервіси, надані протягом календарного місяця, повідомляє Ліга.
Як повідомили в прес-службі ТОВ "Астеліт", послуга доступна для корпоративних або індивідуальних абонентів life:), що обслуговуються на контрактній основі.
Абоненти можуть запросити деталізований рахунок за будь-який період, починаючи з 1 січня 2006 року. Послуга може надаватися на регулярній основі або за запитом.
Слід зазначити, що два провідні в Україні оператори мобільного зв'язку - "Київстар" і UMC - також практикують надання подібної послуги своїм абонентам. На їхню думку, такий сервіс зручний для клієнтів, дозволяючи відслідковувати інформацію, що їх цікавить.
ТОВ "Астеліт" надає телекомунікаційні послуги в стандарті GSM під торговельною маркою life:) із січня 2005 року.
До кінця 2006 року "Астеліт" планує забезпечити покриття всієї території України. Третій за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні.