Украинское моторное масло YUKO – работает! Проверено в экстремальных условиях
Ежедневно тысячи механизмов слаженно работают благодаря качественным смазочным материалам. Масло и смазки нужны легковым автомобилям, промышленному оборудованию и спецтехнике. (укр)
Одним з відомих українських виробників цієї продукції є компанія "Юкойл". На власному заводі в Запоріжжі вона випускає автомобільні й промислові мастильні матеріали, оливи та сервісні продукти під брендом YUKO.
Продукція має допуски відомих виробників техніки, експортується у більш ніж 70 країн світу.
Оливу та мастила YUKO використовують різні вітчизняні підприємства. Поговорімо з керівником відділу технічної підтримки компанії "Юкойл" Михайлом Гришиним про якість мастильних матеріалів та співпрацю з українськими компаніями.
— Українці купують продукцію YUKO для своїх легкових автівок. А що ви можете запропонувати компаніям?
— Компанії надають перевагу нашій продукції, щоб забезпечити стабільну роботу основного чи додаткового парку техніки. "Юкойл" пишається тим, що мастильні матеріали YUKO обирають підприємства різних сфер діяльності, включно з гірничо-видобувними.
— Що ви вважаєте головною вимогою до мастильних матеріалів?
— Екологічні стандарти оновлюються, поточні вимоги автовиробників теж змінюються. Однак якість мастильних матеріалів має бути сталою. Це і є головною вимогою до них. Щоб досягти цього, потрібно узгодити дві складові: якість компонентів та рівень технології виробництва.
— Якщо маємо якісні компоненти і технологічне виробництво, як у вас, то як можна створити відмінну продукцію?
— Для нас одним з найважливіших структурних підрозділів є відділ технічної підтримки.
Його співробітники допомагають правильно підібрати продукти згідно з рекомендаціями виробників техніки та умовами експлуатації, проводять технічні семінари, пов'язані з виробництвом, контролем та використанням мастильних матеріалів.
Однак головна місія відділу технічної підтримки – проведення промислових випробувань.
— Яка мета промислових випробувань?
— Головна мета промислових випробувань – допомогти нашим клієнтам підібрати оптимальний продукт для експлуатації. Використання правильних мастильних матеріалів знижує витрати і збільшує ресурс експлуатації обладнання або техніки.
— Як визначити якість продукту?
— Одним з основних інструментів проведення випробувань є лабораторний аналіз. Дослідження мастильних матеріалів у лабораторії "Юкойл" дозволяє нашим партнерам оцінити запас мийно-диспергуючих та антиокислювальних властивостей.
Спектральний аналіз дає змогу зрозуміти, у якому стані техніка, наскільки зношений двигун, чи справно працює система охолодження чи паливна система. Також ми випробовуємо нашу продукцію у клієнта.
Так ми можемо зрозуміти, як працює продукт в найскладніших умовах, відстежити фактичні характеристики мастильних матеріалів під час терміну експлуатації.
Я завжди говорю клієнтам, що олива – це індикатор роботи будь-якої техніки. Її аналіз дозволяє зрозуміти стан вузлів та несправності систем.
— Для яких компаній "Юкойл" проводила промислові випробування?
— Візьмімо для прикладу одного з наших партнерів – компанію VESCO, яка відома як один із світових лідерів з виробництва глини. Вона має у своєму технологічному парку понад 300 одиниць техніки.
Під час промислових випробувань було помічене покращення експлуатаційних характеристик техніки та зниження зносу вузлів. Для нас це відмінний результат.
Особливо ми пишаємося тим, що саме "Юкойл" отримала перевагу за результатами відкритого тендеру, який VESCO проводила ще у 2018 році.
— Чому ви приділяєте таку велику увагу промисловим випробуванням у клієнта?
— Усе просто: так ми можемо пропонувати експертні, ефективні та вигідні рішення для конкретної компанії.
— Як отримати рекомендації вашого відділу технічної підтримки?
— Команда технічної підтримки завжди готова до співпраці. Ми зацікавлені в розвитку довгострокових партнерських відносин.
Ми поговорили з представниками VESCO про перевагу співпраці з компанією "Юкойл".
— Які результати отримані під час промислових випробувань?
"Якісні показники YUKO, які ми отримали під час випробувань, виявилися не гіршими, ніж у європейських виробників мастил. Тому ми віддали пріоритет продукції YUKO в сегменті допоміжної техніки та локомотивів, що становило близько 40% від загального об'єму використання", – відповідає головний інженер VESCO Володимир Черняков.
Окрім промислових випробувань, вітчизняні підприємства також цінують увагу до їх потреб та очікувань.
"При виборі постачальника пально-мастильних матеріалів VESCO орієнтувалася не лише на якість продукції. Нам була важлива наявність сервісної підтримки та постійного менеджерського супроводу.
Після презентації компанія "Юкойл" запропонувала не тільки продукцію, а й додатковий сервіс: навчання ремонтного та інженерного персоналу щодо підбору та раціонального використання мастильних матеріалів за потребою.
Протягом року для нас провели низку семінарів і зустрічей на виробництві.
Відтоді ми нерозривно працюємо як партнери: підбираємо оптимальні мастильні матеріали YUKO для наших механізмів, отримуємо постійну підтримку сервісу із супроводом і програмою випробувань нових продуктів. Клієнтоорієнтованість компанії вражає", – зазначає головний механік VESCO Денис Жмура.
Виготовлення якісних мастильних матеріалів – непроста процедура.
Виробникові потрібно дотримуватися чинних екологічних вимог, обирати якісні компоненти, забезпечувати сервісну підтримку й менеджерський супровід, проводити лабораторні дослідження та промислові випробування у клієнта.
Тільки так можна задовольнити потреби конкретної компанії і захистити техніку від зносу.
Довідка
Компанія "Юкойл" – український виробник автомобільних та промислових олив, мастил, мастильно-холодильних та формувальних рідин, а також сервісних продуктів. З 2002 року має власний завод з виробництва мастильних матеріалів у Запоріжжі. Виготовляє продукцію відповідно до міжнародних стандартів якості.
Група підприємств VESCO – один із світових лідерів з виробництва глини. За рік компанія виробляє близько 3 млн тонн сировини. Найбільшими споживачами продукції VESCO є італійські та іспанські виробники керамічної плитки. Загалом сировину експортують у 25 країн світу.