Украинская правда

Непрерывное образование — ключевой тренд будущего

Почему способность учиться — навык будущего, зачем нужны бизнес-школы и как они изменятся в ближайший год. (укр)

Протягом наступних десяти років ринок праці трансформується до невпізнання.

Людям потрібно буде навчитися працювати в світі розвинених технологій, пліч-о-пліч з роботами.

Штучний інтелект, доповнена і віртуальна реальність використовуються майже в кожній сфері, і розробок на базі цих технологій буде все більше.

Уже зараз всі повинні думати про те, як знайти своє місце в нових умовах.

Інвестиція в майбутнє

За даними дослідження Deloitte Insights, у 2020 році найстаршим представникам покоління міленіалів виповниться 40 років. Вони становитимуть 50% від усього працюючого населення. При цьому термін "життя" навичок міленіалів скорочується: 35% з них застаріють до кінця 2020 року.

Швидкий розвиток технологій, вимирання професій і заміна людей автоматизованими рішеннями призведуть до того, що до 2030 року роботу втратять 400 млн людей, а 375 млн будуть змушені отримувати нові навички.

Здатність освоювати нові професії стане ключовою навичкою майбутнього. За даними доповіді Deloitte Global Human CapitalTrends, 86% респондентів вважають, що вони повинні "наново відкрити в собі здатність до навчання". Так вони зможуть залишитися конкурентоспроможними на ринку праці.

Саме тому попит на якісну бізнес-освіту росте.[BANNER1]

Безперервність освіти

Освіта повинна залишатися частиною нашого життя незалежно від віку. Кожна людина відповідальна за те, наскільки конкурентоспроможною вона буде через 5, 10 і 20 років. Зараз у всіх є чимало можливостей для того, щоб отримати додаткову кваліфікацію, оновити знання або повністю змінити сферу роботи.

Щоб конкурувати з технологіями на ринку праці, потрібно розвивати "м'які" навички: соціальні, комунікативні, управлінські. Дослідження LinkedIn підтверджує, що вони справді сприяють успіху при працевлаштуванні.

Програми навчання містять предмети з управління персоналом, стратегічних бізнес-комунікацій, практики ведення переговорів.

Потрібно стежити за тим, як змінюється картина світу, які технології більш перспективні, а потім аналізувати, чи вистачить навичок, щоб залишатися у професії в найближчі роки. Іноді досить лише доповнити свої знання.

За даними дослідження Deloitte, 73% співробітників високоефективних компаній оновлюють навички кожні півроку, 44% — навчаються постійно. 84% вважають, що переосмислення навчання — важливе або вкрай важливе питання, 12% думають, що компанії, у яких вони працюють, здатні впоратися з цим викликом.

Якщо бізнеси хочуть розвиватися і зміцнювати свої позиції на ринку, вони повинні формувати культуру навчання. Вона включає не тільки інтеграцію освітніх форматів у робочі процеси і заохочення постійного навчання, а й персоналізований підхід до нього. Можливість отримувати знання і розвиватися — один з ключових факторів, що впливають на лояльність до компанії.[BANNER2]

Фундаментальність і гнучкість

Щоб залишатися на ринку, бізнес-школи повинні швидко реагувати на зміни. В Україні стан бізнес-освіти має свою специфіку і розвинений недостатньо.

Людям бракує фундаментальних знань. Багато хто женеться за модними вузькопрофільними компетенціями, не розуміючи, як влаштований бізнес. Спочатку закладають фундамент, потім — будують будинок. Так і з освітою. Вузькі компетенції варто розвивати після отримання базових навичок.

Важливим трендом залишається гнучкість. Все більше програм пропонують студентам рішення з вільним графіком або кількома форматами навчання. Ми в академії "Делойт" упевнені, що важливо надавати студентам свободу.

Більшість слухачів — управлінці й підприємці. Наше завдання — зробити так, щоб навчання було сумісним з їх професійною діяльністю.

Ми пропонуємо програми, розділені на короткі курси, які проводяться в зручний час. До них можна приєднатися будь-коли. Багато занять можна відвідувати ввечері або у вихідні дні, а також у форматі вебінару.

Учитися ніколи не пізно. Нинішні і вчорашні студенти, менеджери вищої ланки і фахівці в різних галузях можуть здобути бізнес-освіту, підвищивши свою конкурентоспроможність.

Щоб відповідати на виклики часу, потрібно швидко реагувати на зміни та отримувати нові навички. Тільки люди, які усвідомлюють це, зможуть інтегруватися до економічної парадигми майбутнього.

Колонка представляет собой вид материала, отражающего исключительно точку зрения автора. Она не претендует на объективность и всесторонность освещения темы, о которой идет речь. Мнение редакции "Экономической правды" и "Украинской правды" может не совпадать с точкой зрения автора. Редакция не несет ответственности за достоверность и толкование приведенной информации и выполняет исключительно роль носителя.
образование