Виклики євроінтеграції

Спецпроєкт Економічної правди та проєкту ЄС EU4PAR
Про проєкт
Україна вже продемонструвала значні успіхи на шляху до Європейського Союзу, досягнувши статусу кандидата за рекордно короткий термін та розпочавши процес реального вступу до ЄС. Що ми повинні знати та врахувати на всіх рівнях функціонування держави, щоб ці перемовини були успішними для нас, та омріяний вступ у ЄС відбувся у швидші строки? Як повинні змінитися чи набутися функції державних структур, їхня взаємодія між собою та спільна згода стосовно виважених кроків до поставленої цілі? Адже набуття міжнародного статусу означає абсолютну перезагрузку та вихід на новий рівень абсолютно для всіх: як держави, так і громадянського суспільства, бізнесу, економіки.
У матеріалах нового спецпроєкту "Економічної правди" у партнерстві з проєктом ЄС "Продовження підтримки комплексної реформи державного управління в Україні" (EU4PAR), ділимося чому реформування деяких складових державного управління є критично важливим для процесу вступу України в Європейський Союз, а також розбираємо успішні та помилкові кейси країн, які нещодавно стали членами ЄС або знаходяться на цьому шляху.
© 2005-2025, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.