Справа, яка розпочалася із захоплення
Анна Зорі почала виготовляти сумки 5 років тому. На той момент вона завершувала навчання за спеціальністю "Міжнародна інформаційна безпека" та мала хобі, пов'язане зі швейною справою.
"
"Мій чоловік знайшов дуже незвичний матеріал і одразу подумав, що мені таке може сподобатися. Тканина була схожа на папір, я дійсно зацікавилася цим матеріалом. З ним ми працюємо дотепер", – каже підприємиця.
На той момент в Україні був лише один бренд, який шив сумки з такого матеріалу, але і той згодом закрився.
На перших етапах Анна самостійно шила сумки, розробляла моделі, фотографувала їх та публікувала у соцмережах. Це більше нагадувало хобі, ніж бізнес.
Засновниця бренду каже, що перший рік здебільшого був присвячений покращенню моделей. У той час вона шила кілька сумок на місяць.
"
"Для мене дуже важливо, щоб сумки, які я роблю, були якісними. Тому перші моделі я дарувала подружкам, зважала на їхні відгуки, переробляла слабкі місця", – пояснює Анна Зорі.
Особливістю сумок, які шиє Анна, є не лише матеріал, а й зйомні піни (емблеми, наліпки з написами – ред.), які кріпляться на кнопках. Їх розробляють індивідуально для кожного покупця.
"
"Зйомні написи та ремінці можуть бути різних кольорів, з різними написами. Тобто можна купити одну сумку, яка буде пасувати до дуже великої кількості образів", – каже засновниця бренду.
Ідею для дизайну Анна Зорі підгледіла за кордоном, де зі схожого матеріалу робили кошики для білизни, на які кріпили прямокутнички з написами.
"
"Коли я побачила цю задумку, то подумала, що це крута ідея і я хочу робити сумочки зі зйомними елементами", – зазначає підприємиця.
Вона самостійно розробляє та вдосконалює моделі сумок, зважаючи на зворотній зв’язок від покупців. Зараз в асортименті – шість моделей сумок та два гаманці. Вироби можна придбати у різних кольорах.
"
"Коли я починаю розробляти нову сумку, мені хочеться продумати все, щоб вона була максимально надійною, зручною. Але потім якась частина клієнтів стикається з проблемами: у когось відірвалася ручка, у когось не працює карабін чи заїдає блискавка. Я розумію, що покращення – це безкінечний процес. Я вже 5 років працюю з цим матеріалом, ми розробляємо достатньо надійні сумки. Є люди, які кілька років носять їх. Є клієнти, у яких по три-чотири наші сумки. Але раз на сотню іноді трапляються прикрі випадки", – каже Анна Зорі.
Після кожного з таких повідомлень Анна безкоштовно ремонтувала або замінювала сумки, а у всіх наступних виробах встановлювали фурнітуру від іншого виробника, укріплювали слабкі місця. Так з’явилася гарантія на всі вироби на 6 місяців, що на ринку одягу та аксесуарів є доволі рідкісним явищем.