Свій бізнес під контролем: що змінює NovaPay для сучасних ФОПів

Свій бізнес під контролем: що змінює NovaPay для сучасних ФОПів

За підтримки NovaPay
13 травня 2025
Вести власну справу – це завжди виклик, особливо, коли мова йде про реальний бізнес, вже не кажучи про постійні зміни та війну. Підприємцям, зокрема із товарного сегмента, важливо мати під рукою рішення, які дозволяють швидко адаптуватися, ефективно керувати фінансами та мінімізувати час на паперову роботу.

Сьогодні українські продавці активно шукають сервіси, що спрощують щоденні фінансові операції – від відкриття рахунків до управління платежами та за потреби – оформлення кредитів.

Анастасія Кобець, яка розвиває бренд жіночого взуття 9th Street у Харкові, та Іван Грабенко, засновник агромаркету IVAGRO, діляться власним досвідом співпраці з NovaPay як зі своїм фінансовим партнером. Завдяки цій взаємодії, бізнесам вдалось спростити фінансову рутину та зосередитись на розвитку власної справи навіть у найскладніші часи.

Взуття, стійкість і фінанси в смартфоні: як працює харківський бізнес із NovaPay

Анастасія Кобець – засновниця бренду жіночого взуття з Харкова. Свій перший бізнес вона відкрила у 2015-му – займалась пошиттям одягу. Але за 6 років переформатувала свою діяльність у взуттєвий бренд. Ідея виробництва виникла не з повітря, а з реальної потреби.
"У мене 41-й розмір ноги, і я завжди не могла знайти нічого зручного й красивого за адекватну ціну. Так я почала робити якісне взуття сама: зі шкіри, з якісною фурнітурою, з увагою до деталей. І найважливіше – розміри є для всіх. Люди повертаються за другою, третьою і навіть пʼятою парою, бо їм комфортно", – розповідає вона.
Понад 3 роки Анастасія продавала взуття онлайн – на щастя, в Україні давно й успішно працює післяплата від NovaPay: коли продавець надсилає товар Новою поштою покупцю, той приміряє, розуміє, що йому все підходить – і тільки тоді сплачує. Але після численних звернень від клієнток, які хотіли бачити більший асортимент і мати змогу одразу приміряти взуття, вона вирішила: настав час виходити з онлайну в офлайн.
"12 квітня цього року ми відкрили магазин біля міської ради в центрі Харкова. Ми обклеїли вікна бронеплівкою, поставили квіти, зробили простір затишним. У нас невеличке приміщення – десь 60 квадратів, але цей простір сповнений життя. Щодня навіть у нас є покупці. Ми не здаємося", – каже керівниця.
Водночас з розвитком бізнесу Анастасія шукає інструменти, які спрощують операційні процеси. Одним із таких рішень для неї став фінансовий мобільний застосунок NovaPay – тепер вона не тільки отримує післяплату за продане взуття завдяки фінансовому сервісу, а й відкрила тут рахунок ФОП. 
"Якби не було Нової пошти і NovaPay, не було б нашого бізнесу", – говорить вона.
Перевага застосунку NovaPay, за словами Анастасії, у простоті. Вона швидко відкрила рахунок, переуклала угоду на отримання післяплати, гроші за придбаний товар тепер надходять без затримок – день у день, тоді як рахунок в іншому банку – на наступний. Також платежі моментально відправляються постачальникам, а готівку за потреби можна швидко зняти в найближчому відділенні – безкоштовно, за штрихкодом з рахунку ФОПа. Не варто витрачати час на переказ коштів на власний рахунок і сплачувати комісію за зняття готівки. Усе відбувається буквально за кілька кліків, без зайвої бюрократії.
Анастасія стала однією з перших підприємиць в Україні, хто отримав віртуальну бізнес-картку NovaPay.
"Було дуже приємно, що мене запросили взяти участь у тестуванні. Я вже тоді мала рахунки в інших банках, але NovaPay – це інший рівень зручності. Післяплата за отримані товари зараховується день в день, дуже зручно формувати довіреності та виписки для бухгалтера в застосунку за кілька кліків і не витрачати купу свого часу на звітність", – каже підприємиця.
Укласти договір післяплати в застосунку NovaPay можна всього за три прості кроки:
  • відкрити рахунок ФОП у NovaPay;
  • у профілі на екрані ФОП натиснути вкладку "Більше", обрати "Договір післяплати" та "Оформити договір", заповнити анкету, за потреби, додати до трьох електронних адрес працівників для роботи з післяплатою;
  • підписати договір.
Поки за вікном у Харкові вкотре здіймається дим після вибухів, Анастасія та її команда продовжують робити те, що вміють найкраще – створювати красу і зручність, яка залишається з людьми навіть у найтемніші часи.

Як IVAGRO перетворив невеликі продажі на мільйонні оберти завдяки NovaPay

Іван Грабенко – засновник агромаркету IVAGRO, що спеціалізується на продажу оригінального насіння, добрив та засобів захисту рослин. Компанія має сотні постійних клієнтів по всій Україні та обіг на десятки мільйонів гривень за сезон.
Але починався цей бізнес, як каже сам Іван, з декількох спроб, мішка борошна й 700 доларів, позичених у знайомих.
Було кілька невдалих підходів започаткувати власну справу, але підприємець не здавався – і результат не змусив на себе чекати. Бізнес почав розвиватись, а разом з цим і постало питання вибору надійного фінансового партнера та логістичної компанії.
"Завдяки Новій пошті ми змогли продавати не тільки в області, а по всій Україні. Одразу почали працювати й з NovaPay – спочатку отримували післяплату за продане насіння, бо дуже велику частину продукції реалізуємо саме таким способом. Згодом відкрили рахунок ФОП, відтоді всі післяплати йдуть на рахунок, з якого ми одразу розраховуємось із постачальниками. Це дуже зручно, всі фінансові питання можна вирішити в одному мобільному застосунку на відстані кількох кліків", – зазначає Іван. 
Зараз в IVAGRO налагоджений канал продажів, активна аудиторія в соцмережах із десятками тисяч підписників і прозора фінансова модель – з контрольованими платежами, обліком руху коштів і доступними реєстрами – це значно виручає в щоденній рутині. Окремо Іван відзначає технічну інтеграцію з NovaPay: зручно керувати платежами, формувати реєстри післяплат, а якщо виникають питання – їх можна дуже швидко вирішити зі службою підтримки. 
"Мені не треба втручатися – бухгалтер самостійно має доступ, бо тут же, у застосунку, я оформив для нього довіреність, і він самостійно формує виписки, подає звіти. Це економить мій час і мінімізує ризики", – додає Іван.
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 

Як NovaPay спрощує щоденні фінансові операції для ФОПів і малого бізнесу

NovaPay допомагає перетворити управління бізнес-фінансами на простий і зручний процес. Від відкриття рахунку до контролю післяплат, від виплат зарплат до кредитування – все доступно в одному мобільному застосунку.
Як відкрити рахунок ФОП у NovaPay
Якщо під час реєстрації у застосунку ви зазначите, що маєте статус ФОП, можливість відкрити бізнес-рахунок з’явиться автоматично.
Не потрібно йти до банку чи стояти в чергах – у NovaPay це справа кількох кліків. Одразу після відкриття рахунку підприємця клієнт отримує віртуальну бізнес-картку й доступ до широкого спектра фінансових послуг.
Основні можливості для ФОПів у застосунку NovaPay:
оформлення договору на отримання післяплати в 5 кліків – і отримувати кошти за продані товари можна день у день;
всі звичні платежі та перекази;
електронні виписки та довідки за рахунком;
видача електронних довіреностей на операції (для бухгалтера, касира, на поповнення або зняття готівки тощо);
зняття готівки із зарахованих сум післяплати – безкоштовно, за штрихкодом з рахунку ФОПа, без необхідності переказу на власний рахунок і сплати комісії;
онлайн-подача заявки на отримання кредиту для бізнесу;
швидка консультація зі службою підтримки бізнес-клієнтів.
Фінансова рутина без рутини
Оформити договір на отримання післяплати – простіше простого. Раніше це вимагало заповнення заявок, завантаження документів і очікування дзвінків менеджерів. Тепер підприємці можуть укласти чи переукласти договір безпосередньо в мобільному застосунку – швидко й без паперової тяганини.
Для тих, хто щомісяця здійснює багато однакових переказів, NovaPay пропонує зручні шаблони платежів
Ще один практичний інструмент – реєстр контролю післяплат. Якщо раніше підприємці щоденні списки оплат вели вручну чи отримували на електронну пошту, то тепер можна самостійно формувати реєстр за будь-який період, переглядати його прямо в застосунку й ділитися потрібною інформацією в зручному форматі через імейл або месенджери.
Кредитування бізнесу стало простішим
Підприємці можуть подати заявку на кредит безпосередньо через застосунок. Сума кредиту варіюється від 100 тисяч до 2 мільйонів гривень із фіксованою процентною ставкою 28% річних. Жодних прихованих комісій за надання коштів чи дострокове погашення – тільки рівні щомісячні платежі.
Головна умова – ФОП має бути резидентом України й співпрацювати з Новою поштою та NovaPay. Саме тому кредитна програма підходить тим, хто хоче масштабувати свій бізнес, не витрачаючи час на бюрократію.
Зарплата без зайвих турбот
Компанії та ФОПи тепер можуть впровадити власний зарплатний проєкт через NovaPay буквально за кілька хвилин. Формування загального реєстру для виплат не займає багато часу, а заробітна плата надходить співробітникам не тільки без жодної комісії, а й з додатковими послугами.
Бо інколи трапляються ситуації, коли потрібно закрити термінові витрати ще до дати виплати зарплати. Для таких випадків NovaPay пропонує послугу "Зарплата терміново".
Оформити її можуть усі приватні клієнти, що отримують зарплату на картку NovaPay у межах зарплатного проєкту, прямо у застосунку без додаткових документів. Ліміт кредиту залежить від суми щомісячного доходу, а нову позику можна оформити вже наступного дня після погашення попередньої.
Що робить NovaPay незамінним для ФОПів:
  • післяплата, яку клієнт отримує за доставлені товари, зараховується на рахунок того ж дня;
  • всі операції з коштами післяплати – 24/7 і без комісій, а операції з іншими коштами, наприклад, зняття готівки чи перекази – безкоштовні до 100 тисяч гривень на місяць;
  • перекази в інші банки поверх цієї суми також доступні – комісія складає 0,5%, але до 15 грн;
  • у NovaPay ФОПи можуть оформлювати електронні довіреності всередині застосунку, що дає змогу швидко й безпечно передати повноваження довіреній особі: на створення та підпис платежів, поповнення чи зняття готівки.
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 
© 2005-2025, Економічна правда.

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.