Від блогу до власного бренду: історія Світлани з Дніпра, яка перетворила любов до екологічних засобів на успішний бізнес 

Від блогу до власного бренду: історія Світлани з Дніпра, яка перетворила любов до екологічних засобів на успішний бізнес 

За підтримки NovaPay
30 жовтня 2025
Вести власний бізнес – це завжди виклик. Підприємці постійно стикаються з великою кількістю труднощів: потрібно будувати команду, працювати з постачальниками, шукати нові можливості для розвитку та водночас контролювати вже наявні процеси.

Окрім цього, важливо вести фінансові звіти, відстежувати платежі, контролювати обіг коштів і технічні процеси – все те, що часто залишається "за кадром", але критично впливає на стабільність бізнесу. Саме тому підприємці дедалі частіше шукають рішення, що допомагають тримати під контролем усі фінансові процеси в одному місці.

Світлана Карапуд з Дніпра, засновниця інтернет-магазину безпечної побутової хімії Sveta recommends, ділиться власним досвідом співпраці з
NovaPay та розповідає, як лише один застосунок у смартфоні зміг суттєво полегшити ведення бізнесу.

Як з’явилась ідея відкрити магазин

Кілька років тому Світлана Карапуд вирішила здобути освіту тренерки й зацікавилась темою харчування. Згодом вона створила блог, де спочатку ділилася корисною інформацією про їжу та розбирала склад продуктів, а пізніше почала розповідати про шкідливі й допустимі складники різних засобів побутової хімії. Ідею створити магазин, де були б зібрані всі перевірені товари, "підкинули" підписники. Так у 2021 році з’явився інтернет-магазин побутової хімії та косметики Sveta recommends. 
"Я зрозуміла, що люди цікавляться екологічними, безпечними засобами. Тоді саме почало з’являтися більше блогерів-нутриціологів, дієтологів. І про це почали масово говорити. Люди стали більше піклуватися про своє здоров’я", – згадує Світлана.
Її робота починалась зі співпраці з однією компанією, а тепер Світлана має приблизно 30 постачальників та близько 5 тисяч одиниць товару, список яких постійно оновлюється.
Спочатку всю діяльність вела вручну: продавала через Instagram, замовлення записувала в блокнот. Через пів року після відкриття магазину Світлана зрозуміла, що для розвитку потрібно делегувати обов’язки, тож з’явився перший менеджер та орендований офіс площею всього 12 кв. м. Через рік до команди приєднався ще один менеджер, який збирав замовлення. Згодом, коли до бізнесу активніше долучився чоловік Світлани, запровадили CRM-систему, яка допомагає аналізувати замовлення, відстежувати активність клієнтів тощо. 
Зараз у Світлани працює офіс-магазин. Клієнти можуть прийти, обрати товар, отримати консультацію від менеджерів.
"У нас є клієнти, які «на місці» щось обирають. Вони люблять понюхати, помацати, порадитись – отримати живий контакт. Також багато місцевих клієнтів роблять замовлення онлайн, але обирають самовивіз з офісу", – каже підприємиця. 

Новий етап розвитку бізнесу з фінансовим партнером

Навесні 2025 року бізнес Світлани продовжив активно зростати, тож виникла потреба у зручніших фінансових інструментах для отримання оплат, ведення обліку та звірок. Саме тоді вона відкрила рахунок ФОП у NovaPay – онлайн, за кілька кліків – і підключила договір контролю оплати. І це дійсно полегшило життя. 
Раніше, за словами Світлани, для того, щоб отримати післяплату – кошти за продані й доставлені клієнтам товари, – їй доводилось їздити на пошту, часом стояти в черзі та кожен раз показувати документи.
"Зараз післяплата зараховується на рахунок день в день, і я одразу можу подивитись суму оплати, й не треба просити менеджера перевіряти", – розповідає Світлана. 
Також у застосунку зручно проводити платежі й перекази постачальникам за товар, без потреби виводити кошти з рахунку. Для цього є зручний "телепатичний" IBAN: скопіював або сфотографував реквізити й готово, застосунок самостійно розставить все по місцях. Для регулярних оплат можна налаштовувати автоплатежі або створити шаблони. Зручно отримувати електронні виписки та довідки, призначати довірених осіб і давати доступ бухгалтеру у кілька кліків.
Світлана відмічає, що зникло багато проблем зі зняттям готівки: "Наприклад, у мене на рахунку є 30 тис. грн. Часом буває так, що вони мені потрібні готівкою, тож я зайду в будь-яке відділення, покажу застосунок, там зісканують штрихкод і одразу видадуть кошти. Раніше потрібно було приносити паспорт, працівники робили копію, отримували дозвіл на видачу коштів, і лише потім можна було отримати гроші"
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 
А віднедавна NovaPay впровадив ще одне покращення: у застосунку з’явилася система профілів, яка дозволяє розділяти особисті та бізнес-фінанси. В один клік користувачі можуть зручно перемикатися між приватним і бізнес-акаунтами.
Бізнес-профіль для ФОПів має інтуїтивно зрозумілий головний екран зі швидким доступом до сервісів для підприємців: платежів, призначення довірених осіб. Штрихкод ФОП відображається одразу на головному екрані. Зручний "Гаманець" дозволяє перемикатись між платіжними картками та налаштовувати фільтри. 
Власниця інтернет-магазину відмічає можливість платити за будь-що з рахунку ФОП – тут же, в застосунку NovaPay.
"Це значно економить час, адже раніше потрібно було з рахунку ФОП переказати кошти на звичайну картку, і вже потім нею розрахуватися", – говорить Світлана.

Як з’явилась власна торгова марка 

Кілька місяців тому Світлана насмілилась на ще один вагомий крок у масштабуванні власної справи – створила власну торгову марку побутової хімії. Ідея також прийшла від підписників, які підказали, що це було б логічним продовженням розвитку бізнесу.
"Такі ідеї виникали й у мене. Але то часу не було, то щось інше. А коли каже людина «зі сторони», тоді воно ще сильніше відгукується всередині. І ти думаєш: а чому б і ні?" – ділиться засновниця магазину. 
Першою позицією під власним брендом став дитячий засіб для прання, оскільки порошки з мас-маркету часто містять токсичні складники. Другим сигналом стала статистика продажів – саме засоби для прання були найпопулярнішими серед клієнтів.
Зараз під брендом Svitellia випускається 4 позиції: гель для прання (універсальний та дитячий), засіб для інтимної гігієни та засіб для миття посуду. Також вже у розробці є мило для рук.
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 

Фінанси, які не відволікають від справи

Поки Світлана масштабує бізнес і створює нові продукти, NovaPay бере на себе фінансову рутину. І робить це максимально вигідно.
Більшість операцій для ФОПів – безкоштовні. Відкриття рахунку, обслуговування бізнес-кабінету, випуск віртуальної картки, безготівкове зарахування коштів – усе це не тарифікується. Післяплата надходить на рахунок день у день – і жодних комісій за видатковими операціями її коштом. Безкоштовними є як оплати та перекази з рахунку, так і зняття готівки з коштів, отриманих післяплатою.
Зняття готівки:
можна до 100 000 грн на місяць без плати, далі – лише 0,5% (мінімум 15 гривень).
Перекази постачальникам:
до 100 000 грн щомісяця – безкоштовно, понад цю суму – 0,5% (мінімум 2 грн, максимум 15 грн).
"Мені не потрібно думати про банківські черги чи комісії. Я просто веду бізнес, а всі фінансові операції відбуваються в кілька кліків", – каже Світлана.
Так виглядає підтримка для підприємців: коли технології не ускладнюють процеси, а роблять їх простішими. Щоб залишався час на те, що справді важливе – розвиток і нові ідеї.
Читайте також попередні матеріали спецпроєкту "Стійкий бізнес" .
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 
© 2005-2025, Економічна правда.

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.