Незламні: історії підприємців, які розвивають свій бізнес завдяки сучасним фінансовим рішенням

Як цифровий банкінг від  NovaPay допомагає українському бізнесу під час війни

За підтримки NovaPay
12 грудня 2024
Українські підприємці не чекають особливих обставин, щоб робити своє. Вони постійно створюють нові товари та послуги, завойовують нових клієнтів та масштабуються.

Цифрові рішення для впорядкування фінансів, зокрема застосунок NovaPay, стають надійними помічниками для бізнесу, пропонуючи унікальні можливості: миттєві перекази, привабливі тарифи для ФОП, цілодобову онлайн-підтримку та зарахування коштів, що отримані як післяплата за продані товари, день в день.

Продовжуємо розповідати історії бізнесів, які вистояли, розвивають свою справу, продовжують волонтерити, незважаючи ні на що.

"Не чекаю завершення війни". Історія компанії "Замок.укр"

Сергій Ковалевський почав власну справу в 19 років. Ще в студентські роки він хотів купити машину, тож прагнув заробляти та заощаджувати. Для втілення мрії вирішив організувати виробництво та ремонт замків, тож заручився підтримкою компаньйона й вклав у обладнання близько двох тисяч доларів. За ці гроші купив замки, відмикачі, спеціальну фурнітуру, що була необхідна для роботи.
Так Сергій згадує початок роботи в рідному місті Дніпрі:
"Почав рекламувати власні послуги, тоді ще через газети. «Позичав» у своїх друзів  автівки, почав виїжджати на перші замовлення, аби відкрити зламані замки. Ми працюємо у сфері, в якій клієнти потребують підтримки негайно – часто буває потрібно швидко відкрити двері, бо ключ ламається у дверях або дитина випадково зачиняється всередині".
Зараз "Замок.укр" виготовляє зламостійкі двері, продає та встановлює захищені від злому дверні замки, сейфи, сигналізацію та фурнітуру. А ще наприкінці минулого року Сергій заснував власний бренд смартзамків PES: Personal Expert Security. Їх перевага в тому, що вони не бояться відключень світла. 
Сергій прагне створити в Україні нішу професійного захисту нерухомості, тому його компанія постійно змінюється і розширює лінійку продуктів і послуг. 
"Спочатку вагався, чи варто розпочинати зараз, чи краще почекати на закінчення війни. Як ви розумієте, вирішив не чекати", – ділиться Сергій.
Нині фурнітуру та обладнання "Замок.укр" купують не лише в Дніпрі, а й у багатьох інших містах України. У цьому допомагають онлайн-продажі, а за доставлення відповідає Нова пошта.
"Багато клієнтів розраховуються за замовлення після його отримання – післяплатою. Це зручно для обох сторін завдяки NovaPay. Це давно знана послуга: клієнт отримує посилку, перевіряє її, потім сплачує, і я як продавець отримую кошти. Але після того, як я відкрив рахунок ФОПа у NovaPay, то зарахування післяплати на рахунок проходить в день оплати, а не наступного дня, як в інших банках", – розповідає Сергій.
Сергій показує на смартфоні фіолетовий застосунок NovaPay – він користується ним і як приватний клієнт, і як ФОП. Тобто все зібрано в одному місці. Чоловік порівнює цей досвід із чистим робочим місцем, де все впорядковано і зрозуміло.
"Не потрібно виходити за межі застосунку, щоб здійснити будь-які оплати. Можна швидко організувати роботу, і це для мене головне, адже ми маємо багато оплат для підрядників, перекази на інші компанії. Найчастіше користуюся оплатами за IBAN. До речі, тут NovaPay – великий респект, сплачуємо за лічені секунди. Не потрібно копіювати й вставляти інформацію в кожне поле, достатньо завантажити файл з самим рахунком або сфотографувати паперову версію. Далі застосунок самостійно розставляє все по місцях, навіть суму і призначення платежу. Ще й шаблони можна зробити та налаштувати автоплатежі за ними. Якщо треба провести 10 оплат в день, то працівник витрачає на це завдання на порядок менше часу. Та й тарифи вельми приємні – всі операції з коштами, що надійшли як післяплата, – без комісій. Якщо говоримо про інший тип, то і тут до 100 тисяч все безкоштовно, а все, що зверху – за доволі прийнятними тарифами. Ніколи не платили за платіж більше 10 грн", – розповідає Сергій.
Як і багато українських бізнесів, компанія Сергія зробила волонтерство важливою частиною своєї діяльності. Ще до війни бізнес долучався до благодійництва, а після 2022 року напрям став системним. З 2024 року компанія підтримує реабілітаційне відділення Дніпропетровського протезного заводу, передаючи 200 гривень із кожного проданого замка на виготовлення протезів для військових.

Десять років війни – не завада. Історія сімейного бренду Twins Store

Бренд Twins Store – сімейна справа, яка об’єднала сестер-близнючок Валерію та Анастасію, а також їхню маму Світлану. Багато років у Донецьку Світлана працювала швачкою-конструкторкою та технологинею – могла вигадати та пошити будь-які вироби. У 2014 році із початком війни родина переїхала з Донецька до Києва.
"У 2015-2016 році була популярною сумка-бананка. Ми з сестрою теж захотіли такі, показали фото мамі й вона пошила їх для нас. Нам сумки настільки сподобалися, що ми вирішили спробувати їх продавати. Звісно, ми не думали про масовий продаж, це було радше бажання показати виріб іншим людям", – каже Валерія.
Спершу дівчата спробували продати бананки на стихійних ярмарках хенд-мейду.
"Так ми вперше поїхали до Львова на виставку українських виробників, взяли з собою ці сумки. Вони продавалися як гарячі пиріжки, і ми стали постійно їздити на подібні заходи, – згадує Валерія. – Спочатку все шили вдома, потім перенесли виробництво у невеликий кабінет, а зараз розширилися до 300 м². Пізніше до бананок додалися рюкзаки, а потім ми почали шити сумки на замовлення корпоративних клієнтів".
На початку повномасштабного вторгнення Twins Store переорієнтували виробництво, почавши шити військові рюкзаки та підсумки. Це дозволило компанії пережити найскладніші часи та зберегти команду. Зараз же повернулися до роботи з корпоративними клієнтами та до створення міських рюкзаків, сумок і бананок. А надсилають замовлення клієнтам переважно за допомогою Нової пошти.
У травні 2024 року Валерія почала активно користуватися послугами NovaPay й уклала договір з компанією як підприємець. Зараз фінансові справи Twins Store веде окремий спеціаліст, тож підприємиця видала довіреність до рахунку бухгалтеру, щоб той міг і проводити платежі, і вносити та знімати готівку у відділенні Нової пошти.
"У застосунку NovaPay оформити довіреність дуже просто, за лічені хвилини", – ділиться Валерія. Тепер бухгалтер Twins Store здійснює платежі, формує виписки та звіти, одним словом, робить усе, що потрібно для легкого фінансового супроводу. "А я, з одного боку, не передаю свої дані й паролі й водночас не контролюю кожну операцію, бо бачу увесь перелік платежів тут же, в застосунку", – додає дівчина.
Крім того, Валерія розповідає, що в застосунку можна відстежувати всі надходження на рахунок та видатки з нього. Ті вхідні платежі, що надійшли як післяплата, можна вивантажити окремим реєстром за будь-який період: "Раніше потрібно було самостійно відстежувати готівкові та не готівкові перекази, фіксувати всі виплати окремо. Зараз все можна зробити безпосередньо в застосунку NovaPay і це дуже зручно". У NovaPay можна отримати швидку клієнтську підтримку – Валерія згадує, що зверталася за допомогою навіть у позаробочі години й швидко отримувала підказки.
До речі, NovaPay для Twins Store – не тільки фінансовий партнер, а й клієнт. Сестри розробили та пошили для компанії фірмовий мерч – худі, футболки, рюкзаки та ті самі бананки, з якими дебютували близнючки.
У застосунку можна оформити п’ять видів електронних довіреностей до рахунку ФОП:
  • для бухгалтера з правом підпису;
  • для бухгалтера без права підпису;
  • для поповнення рахунку готівкою;
  • для зняття з рахунку готівки;
  • для поповнення та зняття з рахунку готівки. 
"Тішимось мати таких партнерів та клієнтів. Увесь український бізнес доводить, що десять років війни – не завада робити своє, не боятись і крокувати вперед".
© 2005-2024, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Економічну правду".

"Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна". Назва агентства "Інтерфакс-Україна" при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.