У Житомирі Клієнтський простір 104.ua відзначає п'ятиріччя
Архів
За п’ять років роботи менеджери надали більше восьмисот тисяч консультацій споживачам природного газу міста та району.
"Ми були першими у Житомирській області серед надавачів комунальних послуг, хто запропонував споживачам газу альтернативний простір із електронною чергою та комфортними умовами обслуговування", - розповідає Сергій Пікуль, начальник Житомирського управління клієнтського сервісу.
Фахівці 104.ua Клієнтського простору надають повний перелік послуг компанії: від довідкових, з обслуговування особового рахунку - до підключення газу, реконструкції та придбання газового обладнання.
"Впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями та споживачами газу – це крок назустріч один до одного. Ми маємо можливість почути кожного клієнта і проконсультувати з усіх питань, що стосуються розподілу", – говорить Юлія Гарбовська, начальник відділення Житомирського управління клієнтського сервісу.
Електронні табло інформують клієнтів у залі про наявність вільних менеджерів та вказують на номери їх робочих місць. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває у залі та надає консультації.
Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год., та перервою на обід з 12.00 до 17.00 год.
Якщо споживачу природного газу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він може зателефонувати до контакт-центру за номерами (0412) 55-80-04, (067) 33-38-104, або звернутися письмово через "Особистий кабінет".