Україна презентувала дорожню карту відкриття повітряного простору під час війни
Архів
Міністерство розвитку громад спільно з Державною авіаційною службою, "Украерорухом", Командуванням Повітряних Сил та керівниками міжнародних аеропортів презентували дорожню карту з відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану.
Про це повідомляє пресслужба Мінрегіону.
Захід зібрав близько ста представників авіагалузі – профільних регуляторів Євросоюзу, Великої Британії та США, керівництво українських та іноземних авіакомпаній, що раніше здійснювали польоти в Україні, страхові та лізингові компанії, виробників літаків.
Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба наголосив, що це перше експертне обговорення, яке, як очікується, допоможе рухатись у питанні створення умов для відкриття повітряного простору.
"Під час війни стратегічним завданням для нас є зберегти авіаційну інфраструктуру та кваліфіковані кадри, щоб коли прийде час, ми змогли відновити цивільні польоти максимально швидко", – відмітив він.
Економічний радник Посольства США Мері Елізабет Медден підкреслила готовність США надати технічну допомогу.
Заступник міністра Сергій Деркач презентував план часткового відкриття повітряного простору, а Сергій Коршук, перший заступник голови Державіаслужби, надав оцінку ризиків для цивільної авіації.
Директор "Украероруху" Андрій Ярмак зосередив увагу на заходах безпеки аеронавігації.
Читайте також: Україна – не Ізраїль. Чи можливо відкрити українське небо до кінця війни?
Нагадаємо:
Польоти цивільної авіації над Україною були повністю закриті 24 лютого 2022 року.
У квітні 2023 року Європейська організація з безпеки аеронавігації (Євроконтроль) у своєму прогнозі до 2029 року передбачає, що обмеження на польоти в повітряному просторі України, Росії, Білорусі і Молдови збережуться.
У жовтні того ж року, міжнародний аеропорт "Бориспіль" заявив, що готовий розпочати приймати літаки вже за місяць після закінчення війни.
У листопаді 2023 року керівник офісу президента Андрій Єрмак заявив, що в Україні ще до завершення війни, ймовірно, відкриють один з цивільних аеропортів.
Компанія "Супернова Ейрлайнз" отримала права на експлуатацію повітряних ліній Львів – Прага та Київ – Прага з частотою 7 рейсів на тиждень для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень.