Google і Meta домовились про рекламу для підлітків, оминаючи правила щодо неповнолітніх
Архів
Google і Meta уклали таємну угоду про таргетування реклами Instagram для підлітків на YouTube, оминаючи власні правила пошукової компанії щодо поводження з неповнолітніми в Інтернеті.
Про це пише газета Financial Times.
Згідно з документами, які побачили Financial Time, Google працював над маркетинговим проектом для Meta, який мав на меті націлити 13-17-річних користувачів YouTube на рекламу додатку для фото і відео свого конкурента.
Кампанія в Instagram навмисно була націлена на групу користувачів, позначених як "невідомі" в рекламній системі, яка, за словами цих людей, була орієнтована на осіб віком до 18 років, що було відомо Google.
Тим часом, документи, з якими ознайомився FT, свідчать про те, що були вжиті заходи для приховування справжніх намірів кампанії.
Проект ігнорував правила Google, які забороняють персоналізацію і таргетування реклами для осіб молодше 18 років, включаючи показ реклами на основі демографічних даних.
Кампанія Meta на YouTube, спрямована на залучення молодих користувачів до Instagram, вже була в процесі розробки, коли Марк Цукерберг у січні виступив перед Конгресом США, де співзасновник Facebook вибачився перед сім'ями дітей, які стали жертвами сексуальної експлуатації та зловживань на його платформах.
Після того, як FT зв'язалася з Google, компанія ініціювала розслідування цих звинувачень. Наразі проект скасовано, повідомила особа, знайома з рішенням.
Економічна правда.