Власник бренду Zara продав в Україні товарів на 2 мільярди після повернення
Архів
Компанія Inditex (власниця брендів Zara, Pull&Bear, Bershka та інших) отримала близько 2 мільярдів гривень виторгу після повернення в Україну.
Про це пише видання Forbes Ukraine з посилання на дані YouControl.
Так, майже всю суму виторгу принесли Inditex три місяці роботи її магазинів в Україні, які відкриті з квітня 2024 року.
У першому півріччі 2023-го Inditex отримав 10,2 млн грн виторгу, свідчать дані YouControl. Зі збитку майже у 125,8 млн грн у першому півріччі 2023-го ритейлер вийшов у прибуток у 107,6 млн грн в першому півріччі 2024-го.
Крім того, ритейл-група LPP (власник брендів Reserved і Sinsay) у першому півріччі 2024 року отримала в Україні 4,6 млрд грн виторгу – це в 1,5 раза більше, ніж у першому півріччі 2023 року.
Попри це її прибуток за перші пів року 2024-го зменшився у 4,4 раза до 48 млн грн, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.
Шведський бренд H&M за перше півріччя 2024 року реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку.
За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.
Читайте також: Хто зі світових корпорацій одночасно заробляє і в Росії, і в Україні
Нагадаємо:
Раніше повідомлялось, що Inditex поступово відновив свою комерційну діяльність в Україні, спочатку відкривши свою онлайн-мережу 2 квітня, а з 3 квітня - близько 20 магазинів своїх брендів, включаючи три магазини Zara, у Києві.
Іспанська фешн-група Inditex 3 квітня відновила роботу перших 20 магазинів своїх брендів в Україні.
Повернення Inditex збільшило відвідуваність київських ТРЦ на 20%. В окремих випадках навіть більше.
Економічна правда.