Продажі Mercedes зросли завдяки попиту на електромобілі та люксові моделі
Бізнес-інтерв'ю
Продажі Mercedes-Benz Group зросли у другому кварталі на 6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року - загалом до 515 700 автомобілів - на тлі попиту на електромобілі та люксові автомобілі.
Про це пише Reuters із посиланням на заяву німецького автовиробника.
Продажі зросли у всіх основних регіонах - Європі, Азії та Північній Америці - з поставками в Німеччині на 23%, в той час як в Китаї - на 12%, а в США - на 6%.
У решті світу продажі в другому кварталі впали на 12% до 20 700 автомобілів.
"Електромобілі продовжували залишатися основним драйвером зростання. Продажі легкових автомобілів зросли на 123%, досягнувши 56 300 одиниць.
Сегмент автомобілів люкс-класу, який включає такі моделі, як AMG, Maybach і G-клас, також продемонстрував стійке зростання на 12% за цей період", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо:
За другу половину квітня з Росії вийшли понад 20 компаній, зокрема – мережа ресторанів швидкого харчування KFC, автовиробник Mercedes-Benz та американська корпорація із розробки відеоігор Electronic Arts.
Економічна правда