Західні компанії намагались "відкупитись" від потрапляння до українського списку спонсорів війни
Інновації в дії
Замість виходу з Росії, головні офіси кількох західних компаній запропонували НАЗК прибрати їх зі списку спонсорів війни, а в обмін на це виділити частину доходів на ЗСУ та в урядові фонди.
Про це йдеться у статті ЕП.
З джерел видання стало відомо, що таку пропозицію компанії зробили Національному агентству з питань запобігання корупції (НАЗК) після потрапляння у список міжнародних спонсорів війни, на що чиновники відповіли відмовою.
Також у тексті йдеться, що одна з західних торговельних мереж, намагаючись компенсувати негатив від свого потрапляння у список, зібрала великих українських постачальників продовольства та запропонувала їм "найкращі полиці у європейських супермаркетах на пільгових умовах". Проте українські виробники від пропозиції теж відмовились.
Продовольчих торговельних мереж у списку НАЗК всього дві: "Ашан" та "Метро".
Нещодавно потрапляння в український список міжнародних спонсорів війни закінчилось для американської компанії Mondelez масштабним бойкотом продукції у Швеції та Норвегії.
Детальніше про репутаційні втрати, які зазнають компанії-спонсори війни читайте у матеріалі: Скупий платить тричі. Як західні компанії, які чіпляються за Росію, втрачають ринки, бізнес та репутацію