Виробник Oreo та Milka вкотре обіцяє скоротити діяльність в РФ, але нарощує прибутки
Інновації в дії
Американський виробник продуктів, напоїв та кондитерських виробів Mondelez повідомив про скорочення операцій в Росії.
Про це пише "Голос Америки".
Також компанія планує створити на російському ринку окремий бізнес із самодостатнім ланцюгом постачань до кінця року.
Таке рішення у Mondelez прийняли після того, як чиказький виробник зіткнувся зі значним корпоративним бойкотом у країнах Північної Європи через свою присутність у Росії.
Компанія заявила, що припинила нові капіталовкладення, запуск продуктів і витрати на рекламу в російських медіа.
"В результаті цих дій... загальні обсяги скоротилися..., і як обсяги нашого імпорту, так і частка ринку значно зменшилися", - йдеться в заяві компанії.
Однак, за результатами воєнного 2022 року прибуток російського філіалу Mondelez International становив 339 млн дол (+303% за рік), виручка - понад 1 млрд дол (+38% за рік). Бюджет країни-агресора компанія поповнила на понад 61 млн дол податків.
Після нападу Росії на Уккраїну співробітники Mondelez в Балтійському регіоні, що охоплює Литву, Латвію та Естонію, надіслали петицію генеральному директору компанії Дірку Ван де Путу з проханням припинити весь бізнес в Росії, на що Mondelez відреагувала формально - оголосила про призупинення нових інвестицій та вкладень у рекламу в Росії.
Фактично, нові заяви компанії про скорочення діяльності в РФ повторюють попередні, а збільшення прибутків свідчать про відсутність реальних результатів "скорочення діяльності", про які компанія оголосила торік.
Mondelez виробляє товари таких брендів як Oreo, Toblerone, Milka, 7 days, "Барні" та інших.
Читайте також: Улюблений бренд фінансує російський тероризм? ChatGPT пропонує альтернативи
Нагадуємо:
Американський виробник кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International зіткнувся з зростаючим корпоративним бойкотом у скандинавському регіоні через постійну присутність у Росії.
Нацагентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло американську транснаціональну компанію з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International до переліку міжнародних спонсорів війни.
Економічна правда