УЗ вперше протестувала таргетовані навігаційні сповіщення через застосунок
Інновації в дії
"Укрзалізниця" заявила, що вперше протестувала таргетовані навігаційні сповіщення через застосунок.
Про це повідомляє пресслужба компанії у Facebook.
У компанії нагадали, що внаслідок ворожого обстрілу Хмельниччини на світанку 13 травня 21 поїзд Укрзалізниці вимушено змінив маршрут, було організовано десятки додаткових рейсів, залізничні та автобусні шатли.
"Щоб допомогти пасажирам різних рейсів зорієнтуватися у вирі повідомлень, через офіційний застосунок Укрзалізниці їм у тестовому режимі було відправлено персоналізовані інструкції щодо пересадкових маршрутів. Зокрема, персоналізовані інструкції в понад 30 варіаціях було сформовано залежно від низки факторів: станції відправлення, рейсу та станції прибуття, наявних шатлів і стиковок в обраний період часу.
До прикладу, понад 60 пасажирів з Хмельницького отримали сповіщення про свій шатл до Чорного Острова з пересадкою на електропоїзд до станції Красне, де на них уже очікували їхні графікові рейси об'їзним маршрутом", - розповіли в УЗ.
Зазначається, що жоден рейс далекого сполучення не було скасовано, а шатлами доставлено щонайменше 2 тис пасажирів.
Наразі застосунок Укрзалізниці встановили близько 800 тис користувачів, які придбали понад 2,2 млн квитків, прозвітували в компанії.
Економічна правда