Ринок нових легковиків у лютому обвалився, але попит на преміальні бренди зростає – асоціація
Інновації в дії
У лютому в Україні було реалізовано більше 2,7 тис нових легкових авто, порівняно з лютим 2022 року ринок нових легковиків зменшився майже удвічі, а відносно січневого результату цього року - на 8%.
Про це повідомляє профільна асоціація "Укравтопром".
Так, кращий результат місяця продемонструвала Toyota - 351 реєстрація: це на 50% менше, ніж торік.
На другому місці - Volkswagen – 255 шт. (-9%).
Замикає топ-3 BMW (+65% у лютневих продажах) - 221 авто.
Також у топ-5 Mercedes-Benz та Hyundai, по 211 авто у кожній.
"Але, якщо корейська марка втратила від минулорічного показника 38%, то Mercedes-Benz збільшив продажі на 17%.
Замикає топ-5 лютого Renault - 201 шт. (-69%)", - йдеться у повідомленні.
При цьому бестселером місяця на українському ринку нових легковиків залишається кросовер Renault Duster, у заліку якого 174 реєстрації.
Всього, з початку року, вітчизняний автопарк поповнили 5,7 тис нових легкових автомобілів, що на 47% менше ніж за аналогічний період 2022 року, додали в асоціації.
Нагадаємо:
У січні 2023 року український автопарк поповнили майже 1,3 тис. автотранспортних засобів на акумуляторних джерелах живлення (BEV) - відносно січневого результату минулого року поповнення автопарку на електротязі збільшилось удвічі.
У січні 2023 року українці придбали і зареєстрували близько 3 тисяч нових легкових авто - це на 44% менше у порівнянні з січнем 2022 року та на 23% менше показника попереднього місяця.
Економічна правда