Ксерокопії більше не потрібні: органи ДРАЦС почали приймати електронний паспорт у "Дії"
Інновації в дії
Шеринг електронного паспорта в застосунку "Дія" запрацював в органах державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).
Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Тепер українцям під час замовлення та отримання адмінпослуг в органах ДРАЦС не потрібно носити з собою паперовий документ та робити його ксерокопії. Замість цього — кілька кліків у Дії.
Більше того, без паперового паспорта, а з цифровим документом у смартфоні можна подати заяву на одруження.
Для того, щоб поділитися копією електронного пспорта через смартфон треба:
- оновити "Дію" та відкрити свій цифровий паспорт у застосунку;
- натиснути на нього та вибрати штрихкод;
- надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
- підтвердити запит на передачу даних у застосунку "Дія".
Після цих кроків цифрова копія паспорта з е-підписом "Дії" передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Також шеринг допоможе позбутися помилок при внесенні персональних даних.