Витрати українців на кафе й ресторани зросли в 1,5 раза – ПриватБанк

Четвер, 16 червня 2022, 16:50 -


Інновації в дії

У травні в порівнянні з квітнем українці стали більше купувати товарів та послуг, оплачуючи їх банківськими картками. Значно зросли обсяги оплат у кафе і ресторанах - на 54% (до 2,3 млрд грн).

Про це повідомили у ПриватБанку.

"Згідно зі статистикою мережі POS-терміналів ПриватБанку, кількість оплат покупок у травні зросла на 21% (зі 146 млн транзакції у квітні до 177 млн у травні 2022). Відповідно витрати на купівлю товарів та послуг банківськими картками також зросли на 21% (42,3 млрд грн у травні проти 34,9 млрд грн у квітні 2022)", - йдеться у повідомленні.

При цьому, переважна частка карткових витрат українців йде на оплату продуктів харчування - у травні в порівнянні з квітнем вона збільшилася на 12,6% (до 21,3 млрд грн) та становить понад 50% загального обсягу оплат покупок картками.

У той же час значно зросли обсяги оплат у кафе і ресторанах - на 54% (до 2,3 млрд грн), магазинах техніки і електроніки (на 41% до 2,9 млрд грн) та мережах АЗС (на 27% до 1,23 млрд грн).

"Споживчий ринок поступово відновлюється після різкого падіння у перші тижні війни, зростання кількості покупок відбувається як за рахунок збільшення пропозиції торгових мереж та малого бізнесу, так і за рахунок активного зростання кількості торгівельних точок, які приймають картки до оплати", - заявив керівник дирекції обслуговування бізнес клієнтів ПриватБанку Євген Заіграєв.

"На сьогодні безготівкова оплата на споживчому ринку є домінуючою перед готівкою", - додав він.

Найбільшими темпами відновлюють товарообіг підприємці та малий бізнес - у порівнянні із квітнем на 20%, у загальнонаціональних торгових мережах обсяги оплат картками зросли на 16,5%, додають у банку.

Загалом у травні в мережі банку кількість активних торгових терміналів, які приймають оплату картками, збільшилася на 9% до 181,5 тисяч. При цьому, за останній місяць ПриватБанк підключив бізнесу 6 300 нових POS-терміналів.

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут