Російська аудиторія Facebook обвалилася на 40% після блокування
Інновації в дії
Аудиторія Facebook за десять днів блокування знизилася на понад 40%, а аудиторія Instagram за один день – на 16%.
Про це йдеться у результатах дослідження компанії Mediascope.
Аналітики враховували кількість росіян, які протягом доби заходили на сайт платформи хоча б на хвилину або користувалися застосунком. Період дослідження – з 24 лютого по 15 березня.
За оцінками експертів, на 24 лютого аудиторія Facebook перевищувала 9,6 млн осіб віком від 12 років, а до 10–15 березня варіювалася від 5,5 до 6,9 млн осіб залежно від дня.
За добу до 14 березня – перший день блокування Instagram – його програму або сайт відвідали майже 40,9 млн росіян. Наступного дня кількість користувачів знизилася більш ніж на 16%, до 34,2 млн.
Всупереч обмеженням активності користувачів сприяють VPN-сервіси.
Зниження аудиторії заблокованих соцмереж сприяло збільшенню інших. З 11 березня, коли Роскомнадзор анонсував блокування Instagram, різко збільшилася кількість користувачів Telegram. Ще 10 березня це були 35,7 млн. росіян, а 14 березня – 47,3 млн. Аудиторія "ВКонтакте" зросла з 46,5 млн. росіян за даними на 24 лютого до 50,3 млн. на 15 березня.
Адміністрація TikTok 6 березня оголосила про зупинення прямих трансляцій та завантаження нового контенту в Росії. Після сплеску щоденної аудиторії до 41 млн осіб 8 березня показник знизився до звичних 33 млн користувачів на добу.