ФК "Барселона" оголосив про спонсорську угоду зі Spotify: стадіон клубу вперше перейменують
Інновації в дії
Футбольний клуб "Барселона" офіційно оголосив про початок співпраці із стримінговим сервісом Spotify. Угода розрахована на чотири роки. Spotify стане титульним спонсором клубу з наступного сезону.
Про це повідомляється на сайті "Барселони".
Зазначається, що логотип компанії з наступного сезону з'явиться на формах чоловічої та жіночої команд, а також на тренувальних комплектах.
Крім того, платформа стає титульним партнером клубного стадіону Camp Nou. Його назву змінять на Spotify Camp Nou.
"У рамках цього нового альянсу Spotify стане головним партнером клубу із сезону 2022-2023. Довгострокова угода про право власності на стадіон починається в липні 2022 року", – ідеться в заяві клубу.
Раніше повідомлялося, що клуб отримає близько 300 млн євро за умовами договору зі Spotify.
Нагадаємо:
Про те, що Spotify може стати новим титульним спонсором футбольного клубу "Барселона" і купити права на назву стадіону, повідомлялося в січні.
Радимо прочитати: Великий спорт уже не той. Як Олімпіада, "Євро", НБА і "Формула-1" пережили ковідні роки і кого не дорахувалися.
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.