Реклама у Facebook подорожчала на 20%
Кінець епохи офшорів
Через набуття чинності так званого "податку на Google" з 1 січня 2022 року, компанія Meta додає 20% податку на додану вартість у вартість послуг соцмережі Facebook в Україні.
Про це йдеться у публікації ЕП.
"Відповідно до нової норми про ПДВ в Україні, з 1 січня 2022 року Facebook зобов’язаний стягувати ПДВ з усіх продажів реклами в Україні.
"Щоб пересвідчитися в тому, що користувачі знають про ці вимоги, ми розробили корисні поради, які доступні в нашому центрі підтримки", – повідомили в компанії Meta.
Також дії цього закону поширюються і на Google, Apple, Microsoft, Netflix та інші корпорації. Однак про введення доплати відомо лише від Google.
На початку грудня компанія розіслала користувачам своїх платних послуг в Україні листа, в якому попередила їх про подорожчання сервісів у зв'язку з набуттям чинності відповідного закону.
Нагадуємо:
3 червня Верховна Рада ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №4184, який, зокрема, зобов'яже інтернет-гігантів, які працюють в Україні, сплачувати податки до українського держбюджету.
У лютому Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт №4184, який зобов’яже інтернет-гігантів, які працюють в Україні, сплачувати податки до українського держбюджету.
Читайте детальніше: "Податок на Google" від Ради: чи подорожчає для українців Netflix, Apple, Google та Facebook