Snapchat, Facebook, Twitter і YouTube втратили майже 10 млрд доларів через нові правила конфіденційності Apple
Кінець епохи офшорів
Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube не отримали майже 9,85 млрд дол виручки через нові правила конфіденційності Apple.
Про це пише Financial Times.
Зазначається, що у квітні Apple представила політику прозорості відстеження додатків, яка змушує додатки запитувати дозвіл, перш ніж відстежувати поведінку користувачів, щоб показувати їм персоналізовану рекламу.
"Більшість користувачів відмовилися. У відповідь рекламодавці скоротили свої витрати на Snap, Facebook, Twitter і YouTube і спрямували свої бюджети в інше місце: зокрема, на користувачів телефонів Android і на власний рекламний бізнес Apple, що розвивається", - пише видання.
Головний операційний директор Facebook Шеріл Сендберг заявила, що зміни в конфіденційності iPhone означали, що "точність націлювання наших оголошень зменшилася, що збільшило витрати на досягнення результатів для наших рекламодавців".
Lotame, компанія з рекламних технологій, підрахувала, що чотири технологічні платформи втратили 12% доходу в третьому і четвертому кварталах, або 9,85 мільярдів доларів.
"Найгірше було Snap у відсотках від свого бізнесу через його зосередженість на смартфонах, тоді як Facebook втратив найбільше в абсолютному вираженні через свій масштаб", - додає FT.
При цьому, Facebook може втратити найбільше в цьому сценарії, оскільки вартість розміщення реклами на її платформі зростала роками, каже виконавчий директор Wayflyer Ейдан Корбетт.
"Якщо ваша можливість рекламувати у Facebook більше не є економною, ви негайно залишите її", - сказав він.
"Таким чином TikTok стає надзвичайно популярним, оскільки він набагато дешевший (ціни за 1000 показів)", - пояснив Корбетт.
Економічна правда