Львів може долучитися до проєкту City Express – Криклій
Кінець епохи офшорів
Запуск проєкту швидкісних електричок City Express наразі планується у Києві, Харкові та Дніпрі, проте до переліку може долучитися Львів.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури з посиланням на виступ очільника відомства Владислава Криклія під час дискусії "S-bahn по-львівськи. Як Укрзалізниця може допомогти вирішити транспортні проблеми Львова".
"Зараз ми напрацьовуємо подібні проєкти для Києва, Дніпра і Харкова і я переконаний, що Львів як велике туристичне місто теж має долучатися до цього проєкту. Це має бути співпраця кількох гілок влади та міст-супутників, які дотичні до Львова. S-bahn має розвантажити автошляхи, запропонувати більш екологічний та великогабаритний міський електричний транспорт", – зазначив Криклій.
Він також назвав основні аспекти, які необхідні для запуску міського експресу: оновлення рухомого складу, підтримка залізниці в частині організації та диспетчеризації руху, частково –і інфраструктури, а також система компенсацій.
"Це важливо для того, щоб проєкт працював системно, а не зупинився, як це відбулося на прикладі Києва", – додав міністр.
За його словами, саме через відсутність публічних договорів-зобов’язань, завдяки яким компенсувалася б частина витрат залізниці, та інвестскладової, яка б могла спрямовуватися на оновлення і ремонт рухомого складу, проєкт у столиці був вимушений зупинитися. "Зараз ми спробуємо дати йому нове життя", – підсумував Криклій.
Читайте також: Вивезти передмістя на нових сучасних електричках: що таке City Express і коли він запрацює в Києві
Нагадуємо:
Укрзалізниця запускає першу швидкісну електричку 15 березня за маршрутом Святошин – Буча в рамках проєкту City Express.
На реалізацію проєкту швидкісної електрички City Express у Києві знадобиться від 10 мільярдів гривень на модернізацію потягів та зведення інфраструктури.
Раніше у коментарі ЕП керівник філії "Пасажирська компанія" "Укрзалізниці" Олександр Перцовський розповідав, що за стабільного фінансування у Києві проєкт планується реалізувати впродовж трьох-чотирьох років. В інших агломераціях термін буде залежати від деталізації проєктної документації.
Будівництво системи приміських експресів у столиці, Kyiv City Express, має розпочатися у 2021 році, на черзі - Дніпро та Харків.
Укрзалізниця у 2021 році інвестує понад 14 мільярдів гривень, 10 мільярдів з яких спрямовані на оновлення рухомого складу, ще 4 мільярди - на інфраструктуру.
Економічна правда