Польський спортивний бренд виходить на ринок України
Польська компанія OTCF і компанія "Епіцентр К" уклали угоду про розвиток в Україні мережі магазинів 4F.
Про це повідомляє пресслужба "Епіцентру".
Повідомляється, що бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для заняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті "медіум". Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму й повсякденного використання.
Бренду належать 174 монобрендових магазини в Польщі, його продукція представлена в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу.
До недавнього часу бренд 4F на вітчизняному ринку був представлений лише окремими товарами у великих мультибрендових магазинах спортивного одягу. З серпня цього року бренд почав виходити на ринок України, відкривши в ТРЦ Retroville в Києві перший монобрендовий магазин.
Зазначається, що з 2008 року 4F одягає олімпійців і паралімпійців Польщі на всіх Олімпіадах. Також бренд 4F є партнером олімпійських комітетів ще 7 країн: Хорватії, Греції, Латвії, Литви, Північної Македонії, Сербії та Словаччини.
Економічна правда