В Україні можуть з'явитися французькі та китайські електровози
Інновації в дії
Компанія "Укрзалізниця" підписала меморандум про взаєморозуміння з двома виробниками устаткування і залізничного рухомого складу - з французькою Alstom і китайською CRRC.
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
"Наша стратегічна мета - оновлення парку локомотивів. Наразі ми вже маємо стратегічного партнера в постачанні тепловозів. І тому активно вивчаємо можливості ефективної співпраці з оновлення парку електровозів", - зазначив керівник УЗ Євген Кравцов.
Про деталі меморандумів з китайцями і французами не повідомляється, проте в "Укрзалізниці" кажуть, що керівництво компанії буде наполягати на локалізації виробництва.
"Потреби компанії - придбати не менше 200 локомотивів протягом наступних семи років, а до 2029 року - до 500 нових електровозів. Якщо вантажні і пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів необхідно залучити іноземні компанії", - розповів Кравцов.
Наразі частка електрифікованих колій "Укрзалізниці" становить 47%, недавно урядом поставлено завдання протягом двох років довести цю цифру до 54%.
При цьому парк електровозів налічує близько 800 одиниць, їх середній вік дорівнює 39,2 рокам, а зношеність - 92%.
Як зазначає ЦТС, електровози виробництва CRRC з 2012 року експлуатуються на залізницях Білорусі. Моделі "білоруських" локомотивів є адаптацією китайського електровоза, який був розроблений CRRC спільно з Alstom на основі електровоза Prima 47000.
Нагадаємо, 11 вересня в порт міста Чорноморськ прибув перший локомотив, вироблений американською компанією GE Transportation.
Репортаж з заводу General Electric у Пенсільванії, де відбувається виробництво локомотивів для України, дивіться за посиланням: Як в США будують "тризуби" для українців. Репортаж із заводу General Electric