Людина Гройсмана без конкурсу очолила Дунайське пароплавство
Кінець епохи офшорів
Міністерство інфраструктури призначило Дмитра Чалого главою правління ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" строком на три роки на умовах контракту.
Про це йдеться в повідомленні на сторінці підприємства в мережі Facebook.
Чалий виконував обов'язки голови правління ПрАТ "УДП" на період до прийняття відповідного рішення вищим органом товариства з 29 листопада 2017 року.
Згідно з постановою Кабінету міністрів №777 від 3 вересня 2008 року, кадрові призначення керівників держпідприємств повинні здійснюватися на конкурсній основі.
Економічна правда тричі надсилала запит до Міністерства інфраструктури щодо проведення конкурсу на посаду голови правління УДП і формування наглядової ради підприємства, але відповіді так і не отримала.
Чалий у 2016-2017 роках працював заступником директора морського торгового порту "Чорноморськ" і Одеського МТП, а перед цим - комерційним директором "Укрпошти".
В Одеському морському торговому порту і в "Укрпошті" Чалий був заступником Ігоря Ткачука.
Вінницький бізнесмен Ткачук очолював "Укрпошту" з грудня 2014 року. Це брат народного депутата від "Блоку Петра Порошенка" Геннадія Ткачука.
За словами нардепа від БПП Сергія Лещенка, Геннадій Ткачук входить в групу, яка орієнтується на прем'єр-міністра Володимира Гройсмана.
Ігор Ткачук був одним з транспортних перевізників у Вінниці, мером якої Гройсман був до переїзду в Київ у 2014 році на посаду віце-прем'єр-міністра.
У 2015-2016 роках Ткачук брав участь в конкурсі на посаду голови "Укрпошти". Конкурс він програв Ігорю Смілянському.
Однак довгий час не покидав своє крісло, оскільки його діловий партнер і заступник Дмитро Чалий - який теж брав участь в конкурсі, як підставна особа - подав до суду і заблокував імплементацію його результатів.
Чалий згідно з декларацією, поданою ним як претендентом на пост глави правління УДП, у 2016 році отримав 509,1 тис грн зарплати в "Укрпошті" і 1,185 млн грн зарплати в Одеському МТП.
На початок року у нього також були готівкові заощадження в розмірі 1 млн грн, 300 тис доларів і 100 тис євро.
До призначення в Чорноморський МПТ досвіду роботи в морегосподарському комплексі Чалий не мав.
УДП здійснює понад 30% транспортних перевезень по Дунаю.
Флот УДП нараховує майже 400 самохідних та несамохідних річкових і 30 морських судів.
Основу дунайських перевезень флоту складає українська металургійна сировина, що поставляється для різних споживачів у придунайських країнах.
Економічна правда