Українська правда

У Києві запровадять єдиний е-квиток для громадського транспорту

12 липня 2017, 19:55

КМДА оголосить тендер на закупівлю обладнання для введення електронного квитка у Києві.

Про це повідомляє прес-служба Київради.

За даними Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, система єдиного електронного квитка розробляється на базі комунальних підприємств "Київський метрополітен" та "Київпастранс".

Заплановано, що цього тижня буде оголошено конкурс на закупівлю обладнання, яке потрібне для запровадження е-квитка в наземному пасажирському транспорті.

За словами директора Департаменту інформаційних технологій КМДА Юрія Назарова, електронний квиток в Києві вже є, але тільки у підземному транспорті.

Наступним кроком у КМДА планують купити валідатори та бортові комп’ютери для автобусів, тролейбусів та трамваїв "Київпастрансу". Потім – впровадити інформаційну систему електронного квитка.

"На другому етапі відбудеться модернізація технічної бази метрополітену та підключення вже до нової системи е-квитка", - каже Назаров.

За даними ЄБРР, у містах Західної Європи втрати при зборі виручки у міському транспорті становлять 2-3%, у Східній Європі — 2-7%. В українських містах маємо втрати у 25-40%. В першу чергу, це стається через використання паперових квитків, людський фактор та відсутність автоматичного обліку пільговиків.

Депутати кажуть, що введення е-квитка допоможе боротись з корупцією у цій сфері.

Заплановано, що у столиці відповідна система повноцінно запрацює з другого кварталу 2018 року.

Раніше повідомлялося, що компанія Korea Smart Card Company готова інвестувати 700 мільйонів гривень для впровадження електронного квитка в громадському транспорті столиці.

Нагадаємо, закон про електронний квиток в міському транспорті був прийнятий Верховною Радою 17 січня, підписаний президентом 3 лютого, опублікований в офіційній парламентській газеті "Голос України" у вівторок 7 лютого і набув чинності 7 травня.

ЕП детально пояснила, що зміниться з підписанням цього закону: Єдиний електронний квиток. Як це буде працювати?

Економічна правда

Київпастранс